Gå til innhold

Koser oss

pekkaline

Anbefalte innlegg

:) Mat mangler det ikke på. Heller for mye av den sorten. Har ikke tall på alle de gangene jeg har fylt og tømt oppvaskmaskinen de siste dagene.... :P

Spiser dere julemat i romjulen (virkedagene) også?

Er fristet til å lage noe helt annet frem mot nyttårsfeiringen. Da blir det steik og ribbe her. Må jo rekke å få lyst på det liksom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har foreløpig bare spist julemat på julaften.Er ikke voldsomt glad i det egentlig. På onsdag skal vi ha stek hos svigers, på torsdag skal vi ha besøk her og spise raclettegreier. Fredag blir det nok kalkunbryst med godt tilbehør :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser rester fra kjøleskapet de neste dagene. Har mye godt der. Skal reise til Sverige tidlig torsdag morgen og kommer ikke til å lage noen mat før neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå spiser jeg spagetti med ketchup.

*trenger en hellstrøm-ånd* ;-)

Nei, jeg er høvelig blakk så jeg skal satse på billige middager fremmover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser julemat, men tror ikke jeg orker mer av ribba og pinnekjøttet er spist opp.

Men har ikke åpnet julebrunchmaten enda så den går nok med de neste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig bare spist julemat på julaften.Er ikke voldsomt glad i det egentlig. På onsdag skal vi ha stek hos svigers, på torsdag skal vi ha besøk her og spise raclettegreier. Fredag blir det nok kalkunbryst med godt tilbehør :o)

Høres trivelig ut, raclett hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser rester fra kjøleskapet de neste dagene. Har mye godt der. Skal reise til Sverige tidlig torsdag morgen og kommer ikke til å lage noen mat før neste uke.

God tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå spiser jeg spagetti med ketchup.

*trenger en hellstrøm-ånd* ;-)

Nei, jeg er høvelig blakk så jeg skal satse på billige middager fremmover.

Spaghetti med ketsjup er godt det. Husker jeg lagde meg det i min ungdom hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser julemat, men tror ikke jeg orker mer av ribba og pinnekjøttet er spist opp.

Du har litt å gå på enda der ja. :) Tenkte å handle litt i morgen, men får finne på noe uten brun saus/fløtesaus til.

*sukk* jeg stapper meg hele tiden...klementiner er knallgodt, og metter vedlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har litt å gå på enda der ja. :) Tenkte å handle litt i morgen, men får finne på noe uten brun saus/fløtesaus til.

*sukk* jeg stapper meg hele tiden...klementiner er knallgodt, og metter vedlig. ;)

Kan anbefale en tur på Topdalsfjorden/Hamresanden i morgen! Vi var der i dag, det var bare helt fantastisk. Det er måkt skøytebane, så det er ypperlig for de som liker det - ellers kan du gå nesten til Varoddbroa på isen/snøen, tror jeg!

Vi var ikke langt ut - men det var fantastisk deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale en tur på Topdalsfjorden/Hamresanden i morgen! Vi var der i dag, det var bare helt fantastisk. Det er måkt skøytebane, så det er ypperlig for de som liker det - ellers kan du gå nesten til Varoddbroa på isen/snøen, tror jeg!

Vi var ikke langt ut - men det var fantastisk deilig!

Høres ut som dere har hatt en fin dag. :) Jeg er så skeptisk når det gjelder is. Men slår det ikke fra meg, ungene kan jo litt utpå om de vil! :) Takk for tips. Tenker den er trygg og god nå etter denne lange kuldetiden vi har hatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt en fin dag. :) Jeg er så skeptisk når det gjelder is. Men slår det ikke fra meg, ungene kan jo litt utpå om de vil! :) Takk for tips. Tenker den er trygg og god nå etter denne lange kuldetiden vi har hatt. :)

Ja, isen var tjukk og fin - det var folk langt utover. Veldig fint å gå tur der også, langsmed land, dersom en er litt skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke spist så mye, men har lagt på meg to kg siden julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spist så mye, men har lagt på meg to kg siden julaften.

Det er virkelig å anbefale å få spysjuka noen dager etter julaften, så renner fettet av ;))

Hilsen en fortsatt noe kvalm togli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres trivelig ut, raclett hva er det?

Raclett er f.eks. kjøtt / pølser / grønnsaker / poteter som du heller smeltet ost over, dette steks og osten smeltes på et spesielt raclettejern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ganske lett og for det meste annet enn julemat mellom jul og nyttår, dvs. de dagene vi ikke er budne bort.

I går kveld hadde vi sushi til kveldsmat - det var en deilig overgang :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig å anbefale å få spysjuka noen dager etter julaften, så renner fettet av ;))

Hilsen en fortsatt noe kvalm togli ;)

Stakkars deg.

Nei, det vil jeg ikke ha. Spy er greit, men diare fikser jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg.

Nei, det vil jeg ikke ha. Spy er greit, men diare fikser jeg ikke.

''Spy er greit, men diare fikser jeg ikke.''

Jeg sitter mye heller på dass med "rennaræv" enn å henge over bøtta og spy!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Spy er greit, men diare fikser jeg ikke.''

Jeg sitter mye heller på dass med "rennaræv" enn å henge over bøtta og spy!!!!

Det er jo bare å åpne munnen så kommer det ut. Diare lager så mye gris, seng, stol, klær og baderom. Og det tar timer før noen kommer og hjelper til å ordne opp. Jeg har tror akutteamet på legevakta har nok å gjøre i juledagene, så jeg går for bøtta eller toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...