Gå til innhold

Har du hatt en fin jul?

Gjest klarinetten_hos_fru_frantzen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke du skal på dans i kveld, man er vel generelt smittefarlig inntil 48 timer etter siste oppkastrunde...

"Alle" her har/har hatt spysjuka, så smitten ligger vel i lufta vil jeg tro... Jeg tror også man regner 48 timer for barn i bhg osv fordi de generelt smitter hverandre lettere... Selv spydde jeg bare en gang, ca kl. 15 igår....så jeg tenker at så lenge jeg ikke kliner (noe jeg ikke har tenkt å gjøre;-)), så går det fint?

Skrevet

Kan vel ikke akkurat si at julen har vært helt ok... Det har krevd utrolig masse av meg å fungere sånn noenlunde greit med huset fullt av hjemkomne "barn" og et par andre julegjester.

Så egentlig har telt ned dager til idag, da de første reiser, imorgen reiser resten.

Jeg var redd for at dette opplegget ville bli for mye for meg, og slik ble det også. Har tatt meg sammen i snart 2 uker nå for at iallefall andre skal ha det bra... og det har ikke vært bare sunt for meg selv.

Nå er jeg bare sliten...

Skrevet

Jeg har bare besøk av ungene mine på julaften, det er ikke noe som helst tvang å komme flere dager. I år ble minstemann hjemme til i dag og så kom faren og hentet ham og jeg regner ikke med å se mer unger før etter nyttår.

Da ungene var små var vi hos moren og faren min både julaften og første dag til brunch, det var ikke tvang, men mora hadde bestandig så utrolig god mat. Jeg har spurt om ungene har lyst at jeg skal lage brunch, men de synes det holder med julaften.

Tvang er det selvfølgelig heller ikke hos oss. Dessuten er det først og fremst svigerfamilien som holder på med dette, og jeg tror det har noe med by og land å gjøre. På landet liker de bedre å sitte i timevis i strekk (for ikke å si dagevis).

Skrevet

"Alle" her har/har hatt spysjuka, så smitten ligger vel i lufta vil jeg tro... Jeg tror også man regner 48 timer for barn i bhg osv fordi de generelt smitter hverandre lettere... Selv spydde jeg bare en gang, ca kl. 15 igår....så jeg tenker at så lenge jeg ikke kliner (noe jeg ikke har tenkt å gjøre;-)), så går det fint?

Håper det går bra! :o) Spysjuka er nemlig omtrent den verste "vanlige" sykdommen jeg kan tenke meg å få! *grøss*

Skrevet

Jeg har hatt en fin jul. Middagen var vellykket, og vi koste oss med pakkene på kvelden. Spilte brettspill og la puslespill. I.juledag var vi alene med alle barna hjemme og koste oss. Er veldig glad når jeg klarer å samle alle på en gang, og godt å ha de hjemme. 2. juledag var vi på middag hos svigerforeldrene.

Jeg har holdt meg ganske bra i julen. Ingen nedturer.

Skrevet

Tvang er det selvfølgelig heller ikke hos oss. Dessuten er det først og fremst svigerfamilien som holder på med dette, og jeg tror det har noe med by og land å gjøre. På landet liker de bedre å sitte i timevis i strekk (for ikke å si dagevis).

Nei, det går nok dårlig i byen :o) Her sitter ungene noen timer før de stikker av og skal på byen.

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt en deilig jul:)

Barna har fått alt de ønsker seg, men ikke jeg, jeg fikk ikke heller i år snekkerutstyret jeg ønsket meg. Men i år sa jeg det til min mann med en gang etter på, for jeg ventet helt til siste gave og trodde min mann kanskje hadde gjemt det, men nei ikke noe umbrakonøkkelsett eller noe sånt, det er så rart?

Men jeg fikk øredobber og kjole, armbånd og bøker:) Og jeg ble glad for det. Jeg har til og med hatt på alt pynteutstyret hele julen.

Jeg fikk Mattemagi med Harald Tjora en underholdende bok, samt all verdens dyr av min mann et kjempeverk osv...

I Dag får vi masse venner her og jeg lager karamellpudding og karamellsaus og min psykiater sendte min mann en sms og jeg er glad fordi min psykiater har det også like bra, slik at nå kan ikke ting bli bedre.

Vel jeg håper bare at jeg får til puddingen, fordi jeg har aldri lagd den før og den skal steke nå i 2 timer i vannbad. Og min mann ser film med barna og nå skal han snart lage stek og alt tilbehør, men jeg lager ertestuing og sauerkraut. Jeg liker å gjøre slike ting når det ikke finnes stress og min mann er hjemme og vi hygger oss hele dagen. :)

Jeg gruet meg litt til besøket, men nå er jeg så opptatt med pudding og saus at jeg ikke rekker å grue meg akkurat nå, jeg håper alt går bra og at jeg ikke sier noe som noen ler av.

Skrevet

Kjempeflott jul så langt. Formen er bra, lite stress og jeg har storkost meg.

Skrevet

Dette synes jeg at jeg hører fra stadig fler. Hvorfor tør vi ikke riste av oss gamle tradisjoner som kun er til besvær?

Fordi det forventes av oss at vi skal være A4 i evig tid, hvis ikke er det noe galt en plass :(

Skrevet

Håper det går bra! :o) Spysjuka er nemlig omtrent den verste "vanlige" sykdommen jeg kan tenke meg å få! *grøss*

Ble hjemme ;) Har ikke vært i form idag heller.. magekramper og dårlig matlyst.. Skulle også dra sammen med søstra mi som idag ligger med spysjuka sammen med mannen sin ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...