Gjest savn Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Savn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
100%ull Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 . Min måte å takle savn på...er å tenke på at det er en go` følelse med kjærlighet i seg... En savner noen for at en er gla` i vedkommende...og ønsker å være sammen med denne... Hvis en ikke er gla` i vedkommende...vil en heller ikke savne denne... Så savn er noe godt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest colors Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Savn kommer i mange ulike former og måten jeg takler det på er derfor svært forskjellig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvis du mener et "konkret" savn som at jeg savner kjæresten min når jeg ikke har sett ham på noen dager, og ikke et savn som i "jeg savner noen å være sammen med" - så tenker jeg på at jeg er heldig som har noen å savne og vet at jeg treffer ham igjen om ikke så mange dager og da går det verste savnet over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det kommer jo helt an på hva slags savn det er snakk om.... Er det noen som er død? Eller er det noen du ser sjelden? Savnet etter en som er død vil endre seg. I begynnelsen kjenner man på savnet hver dag, etterhvert er det bestemte situasjoner som gjør at savnet blusser opp. Man har ikke annet valg enn å forsøke å leve med savnet og fokusere på de gode minnene... Savner man noen man ser sjelden, så er det mer en god følelse... man kjenner at man er glad i noen og gleder seg til neste møte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest savn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 . Min måte å takle savn på...er å tenke på at det er en go` følelse med kjærlighet i seg... En savner noen for at en er gla` i vedkommende...og ønsker å være sammen med denne... Hvis en ikke er gla` i vedkommende...vil en heller ikke savne denne... Så savn er noe godt... mer ett savn etter noen som man ikke har fått det til med...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 mer ett savn etter noen som man ikke har fått det til med...... ''mer ett savn etter noen som man ikke har fått det til med......'' Da tror jeg, i alle fall var det det for meg, at det er viktig å tillate seg å sørge, men samtidig passe på slik at man ikke begynner å dyrke sorgen og rosamale veldig, veldig det som var. Det var en grunn til at det ikke gikk, skriv det på erfaringskontoen og gå videre - ikke forbli i sorgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest savn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 ''mer ett savn etter noen som man ikke har fått det til med......'' Da tror jeg, i alle fall var det det for meg, at det er viktig å tillate seg å sørge, men samtidig passe på slik at man ikke begynner å dyrke sorgen og rosamale veldig, veldig det som var. Det var en grunn til at det ikke gikk, skriv det på erfaringskontoen og gå videre - ikke forbli i sorgen. Ja forstår, men vanskelig å glemme det gode som var... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.