Gjest Cis Skrevet 25. september 2001 Skrevet 25. september 2001 Hi, Min mand har akkurat blitt inlagt og man antar det er Hepatitt A (ikke smittet ved sexuel omgang)fordi han har oppkast, feber og helt gul i kroppen. Han hverken drikker eller røyker. Og ultralyden viste ikke feil i nyre mm. Jeg lurer lidt på om hvor smittsomt det er, hva jeg skal gjøre for ikke å bli smittet, jeg og barna, og hvor farlig dette er, og hvorlenge han kan være syk. Hvor fort finner man ut om man er blitt smittet, og om jeg bør isolere meg fra omverden. Jeg aner ikke noe om denne sykdommen. Hvor mye kan han jobbe når han blir frisk, eller må han ta det rolig (jeg studere og trenger å vite om jeg skal ta et halvårs pause pga barna eller ikke). 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 26. september 2001 Skrevet 26. september 2001 Jeg foreslår at du framlegger spørsmålet for professor i mikrobiologi Miklos Degre i Doktor Onlines forum om infeksjonssykdommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.