Gå til innhold

antidepressiva og sex

Anbefalte innlegg

Gjest forelskaogglad
Skrevet

Jeg vet at bruken av antidepressiva kan gi vansker med å få orgasme. Men det jeg lurer på er om medisinen i tillegg gjør meg mindre følsom dær nede? Jeg har nettopp møtt min nye partner og vi har hatt sex en gang. Jeg opplevde å tenne på han men når vi hadde sex føltes jeg helt død dær nede. Akkurat som jeg var bedøvd. Er iallefall glad at han ble tilfredstillt,men håper jo at jeg også skal få mer glede av et sexliv. Er dette medisinen eller eller er det noe annet galt med meg? Har lest at knipeøvelser skal hjelpe,men syns det er noe pes å huske på... Håper å høre fra andre sine erfaringer hær...

Skrevet

Arrester meg hvis jeg tar feil men nedsatt følelse der nede kan vel være grunnen til at folk kan få utsatt orgasme av antidepressiva tipper jeg ...

Men det er vel ikke så mye å stresse med enda, det er helt vanlig at alt ikke blir perfekt første gang man har sex med ny partner ...

Vet ikke helt om knipeøvelser hjelper sånn kjempe mye da det hos de fleste jenter ikke er selve penetreringen som vipper en over kanten ...

Ikke stress, bare kos deg og utforsk med den nye kjæresten din så skal du se dere finner ut av det etterhvert ...

Skrevet

Du kan prøve å bytte til de tricykliske antideppressiva hvis SSRI medisinene gir frigiditet. Jeg går på noritren nå. Den er bedre enn cipralex synes jeg.

Gjest forelskaogglad
Skrevet

Arrester meg hvis jeg tar feil men nedsatt følelse der nede kan vel være grunnen til at folk kan få utsatt orgasme av antidepressiva tipper jeg ...

Men det er vel ikke så mye å stresse med enda, det er helt vanlig at alt ikke blir perfekt første gang man har sex med ny partner ...

Vet ikke helt om knipeøvelser hjelper sånn kjempe mye da det hos de fleste jenter ikke er selve penetreringen som vipper en over kanten ...

Ikke stress, bare kos deg og utforsk med den nye kjæresten din så skal du se dere finner ut av det etterhvert ...

Hei igjenn. Takk for svar. Er ikke som at jeg har det travelt med å få til et bra sexliv da det er så som så med lysten i tillegg... Men merker jeg har litt lysst da..Men føler ikke noe som helst. Måtte sjekke om jeg kunne komme i det hele tatt og det kunne jeg (etter sterk vibrasjonsmassasje) Er bare redd at jeg har mistet følelsene dær nede for alltid... Syns ikke det er så greit å ta dette opp med partner da vi er i startfasen på et forhold... Men får satse på at dette skal gå bra uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...