Gjest Jente1994 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 hei hver månede skjer det noe veldig pinlig med meg, og jeg får det regelmessig. det er som sagt veldig pinlig, men jeg begynner å "klø" inn i rompa og det kan svi noen ganger, og får det oftest om kvelden, og varer en uke. jeg får ikke spve siden det gjør vondt og klør innmari, tørt ikke å spørre legen om det, så jeg håper dere har svar. 0 Siter
beate1234 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Har ingen ide om hva det kan være altså ... Det er ikke farlig å gå til legen, de har fullstendig taushetsplikt og har nok god trening i å takle pinlige tilfeller... 0 Siter
Mirabell Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Høres ut som barnemark. Enkelt å bli kvitt, tabletter kjøpes reseptfritt på apotek. (Les brukesanvisningen nøye, involverer også sengetøyskift o.l.) 0 Siter
Gjest Tiny Eva Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Det samme skjer med meg hvis jeg ikke har dusjet på en uke. 0 Siter
Drofereh Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Det samme skjer med meg hvis jeg ikke har dusjet på en uke. urk ja, kjedelig det der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.