Gjest Klinkekula Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 ''- Folk som føler skyldfølelse fordi de spiser er latterlige '' http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10020582 Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen nei. Hun er det styggeste menneske jeg har sett. Det fortjener hun å høre når hun kaller de som får skyldfølelse av å spise for latterlige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hun virket ganske selvmotsigende. Sier det er et helvete å være så stor, at hun sliter med store smerter og diabetes, og så vil hun bli enda større. En dame som har laget sin egen forskrudde virkelighet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Min første tanke var at hun ikke tror hun vil klare å gå ned i vekt, så derfor velger hun å prøve å bli så stor som mulig for å prøve å få respekt på den måten. Jeg nekter å tro at hun trives med å veie 200 kg (eller hvor mye det nå var). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åttetall Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Min første tanke var at hun ikke tror hun vil klare å gå ned i vekt, så derfor velger hun å prøve å bli så stor som mulig for å prøve å få respekt på den måten. Jeg nekter å tro at hun trives med å veie 200 kg (eller hvor mye det nå var). Det var også min reaksjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette er jo bare en tragedie, og har ikke noe med vanlig overvektsproblematikk å gjøre i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.