Gjest Framegtildeg Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nå har jeg det forferdelig. Jeg har følt meg så overvåket at jeg har slått meg løs på flaska for å glemme. Jeg har drukket masse og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Har gått rundt i ring og pratet med folk jeg ikke kan se. Og nå begynner jeg å merke alkoholen. En ansatt i kommunen skulle ringe akuttmottaket på psyk og høre hva vi skal gjøre. Jeg orker ikke dette her mer. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du har skrevet ørten lignende innlegg siste ukene og du får de samme svarene hver gang... 1. Slutt å heng deg opp i stemmer og hallusinasjoner du vet ikke er ekte. Ta medisiner, mas på de som kan hjelpe deg enten det er legevakt, psykiatrisk, kommunepleieren... 2. Slutt å drikk. 3. Kom deg ut av huset og prøv å delta i den normale verdenen så godt du kan. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Siden jeg bare har vært her ganske sporadisk de siste ukene, har jeg ikke lest tidligere innlegge. Me jeg ser jo at du har en slags bevissthet på at du sliter. Bruk den bevisstheten - uten den er kjangsene for bedring bedre. ' Ta i mot hjelp du blir tilbudt. Bit tenna sammen igjennom natta, la resten av flaska stå dersom du klarer det. Ring noen - en krisetlf f.eks. Hvis det virkelig er full krise og du ikke kan holde ut, har jeg null råd utover å kontakte din nermeste legevakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.