Gjest Ølhaien Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvordan går du frem? Smiler du til vekommende bak kassen eller ignorerer du vedkommende totalt. Er knyttet en del skam til å kjøpe øl. De tror du er en alkoholiker. Det er ennå verre hvis du skal kjøpe sigaretter samtitig. Da tror de at du er en alkis deluxe. Hjelp, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åttetall Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Øl er en hel legitim handelsvare på lik linje med melk og brød. Jeg oppfører helt lik uansett hvilken vare, jeg kjøper og betaler for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 - og hvis du kjøper kondomer i samma slengen, så er du en horekunde?? Nei, her kjøpes øl på samme måte som jeg kjøper melk og brød. Jeg bruker forresten alltid å hilse på og smile til dem i kassa på butikken, uansett om jeg kjøper øl eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Øl'en legges på båndet sammen med alle de andre varene, og jeg oppfører meg akkurat likt som de gangene jeg ikke handler øl. Det gjør meg heller ingenting å handle _bare_ øl, jeg skal da ikke bruke det til noe skummelt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest julekule Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har aldri vært bekymret for å bli oppfattet som alkis, og føler ikke skam for å handle alkohol. Kjøper alkohol sammen med de andre varene jeg trenger. Alkiser er gjerne de som handler "murere" om morgenen og på formiddagen, så du kan jo unngå akkurat det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 - og hvis du kjøper kondomer i samma slengen, så er du en horekunde?? Nei, her kjøpes øl på samme måte som jeg kjøper melk og brød. Jeg bruker forresten alltid å hilse på og smile til dem i kassa på butikken, uansett om jeg kjøper øl eller ikke. Og hvis du ikke kjøper kondomer, så blir du gratulert som gravid! ;-) Det er enten-eller! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har aldri vært bekymret for å bli oppfattet som alkis, og føler ikke skam for å handle alkohol. Kjøper alkohol sammen med de andre varene jeg trenger. Alkiser er gjerne de som handler "murere" om morgenen og på formiddagen, så du kan jo unngå akkurat det :-) Men hvis du hadde kjøpt 6 liter øl på formiddagen hadde du kanskje vær litt mer redd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det hender jeg handler på morran hvis jeg vet at jeg ikke kommer til å rekke innom butikken før jeg skal hjem. Jeg synes det er litt pinlig å handle øl da. Da er gjerne butikken full av de lokale alkisene som handler øl for å reparere:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det hender jeg handler på morran hvis jeg vet at jeg ikke kommer til å rekke innom butikken før jeg skal hjem. Jeg synes det er litt pinlig å handle øl da. Da er gjerne butikken full av de lokale alkisene som handler øl for å reparere:) ''Da er gjerne butikken full av de lokale alkisene som handler øl for å reparere:)'' *Knegg* ;o))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest julekule Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Men hvis du hadde kjøpt 6 liter øl på formiddagen hadde du kanskje vær litt mer redd? Da får du ta deg en runde og kjøpe litt i hver butikk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Da får du ta deg en runde og kjøpe litt i hver butikk! Hvor mistenkelig er det da ikke å komme for å kjøpe én boks øl da? Da tror de han er en lutfattig alkis som har pantet flasker for å få seg en liten smak av himmelen. Bedre å kjøpe seks liter på samme sted, spør du meg. Da tror de i alle fall at han er en alkis med penger;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har aldri sett på det som pinlig å handle øl, så tanken om hvor jeg skal ha øya har aldri slått meg, men jeg kan forstå uroen dersom du handler en grønn 0.7 liter (får man forresten disse lenger?) klokken 9 om morgenen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er øl det er snakk om å handle, ikke heroin...? Herregud. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er øl det er snakk om å handle, ikke heroin...? Herregud. Mannen tok nylig en 6-pakning med juleøl i butikken. Den satt fast i en annen 6-pakning, så han ristet litt løs, med det resultat at fire flasker gikk i gulvet med et brak Det var ikke lite øl rundt den pinlig berørte mannen, så jeg lot som jeg ikke kjente han, med begrunnelse av at jeg skulle hente tørkehjelp ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Mannen tok nylig en 6-pakning med juleøl i butikken. Den satt fast i en annen 6-pakning, så han ristet litt løs, med det resultat at fire flasker gikk i gulvet med et brak Det var ikke lite øl rundt den pinlig berørte mannen, så jeg lot som jeg ikke kjente han, med begrunnelse av at jeg skulle hente tørkehjelp ) Hehe, passe svikefullt og sleipt;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har aldri sett på det som pinlig å handle øl, så tanken om hvor jeg skal ha øya har aldri slått meg, men jeg kan forstå uroen dersom du handler en grønn 0.7 liter (får man forresten disse lenger?) klokken 9 om morgenen. ''men jeg kan forstå uroen dersom du handler en grønn 0.7 liter (får man forresten disse lenger?) klokken 9 om morgenen.'' Jeg har én gang stått utenfor polet om morgenen og ventet på at det skulle åpne - sammen med noen temmelig slitne menn som straks etter åpningstid benyttet anledningen til å kjøpe ei halv 60 eller lignende. Jeg skulle på weekend-tur med tog, til et sted uten pol, og skulle ha med litt vin. Toget gikk ca 1020 eller deromkring, og jeg trodde at polet åpnet 9. Men da det viste seg ikke å åpne før kl 10, ble det straks litt mer travelt før togavgang, og det var da ikke bare de mer slitne herrene som ventet litt smånervøst utenfor polet den morgenen...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Mannen tok nylig en 6-pakning med juleøl i butikken. Den satt fast i en annen 6-pakning, så han ristet litt løs, med det resultat at fire flasker gikk i gulvet med et brak Det var ikke lite øl rundt den pinlig berørte mannen, så jeg lot som jeg ikke kjente han, med begrunnelse av at jeg skulle hente tørkehjelp ) *Flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvor mistenkelig er det da ikke å komme for å kjøpe én boks øl da? Da tror de han er en lutfattig alkis som har pantet flasker for å få seg en liten smak av himmelen. Bedre å kjøpe seks liter på samme sted, spør du meg. Da tror de i alle fall at han er en alkis med penger;) '' Da tror de i alle fall at han er en alkis med penger;)'' LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Men hvis du hadde kjøpt 6 liter øl på formiddagen hadde du kanskje vær litt mer redd? Trikset må vel være å handle _mer_ enn bare øl;-) Handler man seks øl 0 3 l melk, et brød. pålegg, middag og vaskepulver blir det jo nie annet. Husker forresten en dame foran meg i kassakøen like før nærbutikken stengte klokka 21 en kveld. Hun kjøpte tre pakker kondomer og ikke noe mer. Så for meg en kar som lå og venta et sted *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ølhaien Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Trikset må vel være å handle _mer_ enn bare øl;-) Handler man seks øl 0 3 l melk, et brød. pålegg, middag og vaskepulver blir det jo nie annet. Husker forresten en dame foran meg i kassakøen like før nærbutikken stengte klokka 21 en kveld. Hun kjøpte tre pakker kondomer og ikke noe mer. Så for meg en kar som lå og venta et sted *he he* Det samme tenker jeg. Jeg passer alltid på å handle noe mer sammen med øla. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.