Gå til innhold

Hvor ofte onanerer du?

Gjest Gutten96

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gutten96

Dusjer du sjelden??? Æsj... se og hopp i dusjen gutt!!

Har faktisk ikke dusjet siden 15. desember. Husker det fordi jeg hadde en avtale da, og måtte ha en dusj før jeg gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke dusjet siden 15. desember. Husker det fordi jeg hadde en avtale da, og måtte ha en dusj før jeg gikk.

Og hvorfor tror du det er greit å gå så lenge uten å dusje? Hva sier foreldrene dine til det? Er du bare 14 år gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gutten96

Og hvorfor tror du det er greit å gå så lenge uten å dusje? Hva sier foreldrene dine til det? Er du bare 14 år gammel?

Jeg lukter ikke vondt, og foreldrene mine er bare glade til. Varmtvann er dyrt sier de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukter ikke vondt, og foreldrene mine er bare glade til. Varmtvann er dyrt sier de. :)

Men det hjelper ikke.... en dusj trenger ikke ta mer enn tre-fire minutter og man kan skru av vannet når man har i shampo og såper seg inn... Ofte kjenner man ikke selv om man lukter, så jeg synes absolutt du skal dusje minst annenhver dag... Jeg har en datter på tretten og hun dusjer stort sett hver dag. Du begynner å bli eldre og kanskje begynner du å titte på jentene... da er det faktisk viktig at man steller med seg selv og er ren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hjelper ikke.... en dusj trenger ikke ta mer enn tre-fire minutter og man kan skru av vannet når man har i shampo og såper seg inn... Ofte kjenner man ikke selv om man lukter, så jeg synes absolutt du skal dusje minst annenhver dag... Jeg har en datter på tretten og hun dusjer stort sett hver dag. Du begynner å bli eldre og kanskje begynner du å titte på jentene... da er det faktisk viktig at man steller med seg selv og er ren;)

''steller med seg selv ''

De gjør ofte det i dusjen i den alderen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...