Gjest Gutten96 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 For meg har det blitt heller skjeldent nå. Det har en sammenheng med når jeg dusjer, som er heller skjeldent, dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dusjer du sjelden??? Æsj... se og hopp i dusjen gutt!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest billaa Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du får dusje litt oftere, så blir det futt og fart over sakene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ikke like ofte som jeg dusjer, men jeg dusjer i hvert fall. Det burde du også begynne med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutten96 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dusjer du sjelden??? Æsj... se og hopp i dusjen gutt!! Har faktisk ikke dusjet siden 15. desember. Husker det fordi jeg hadde en avtale da, og måtte ha en dusj før jeg gikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har faktisk ikke dusjet siden 15. desember. Husker det fordi jeg hadde en avtale da, og måtte ha en dusj før jeg gikk. Og hvorfor tror du det er greit å gå så lenge uten å dusje? Hva sier foreldrene dine til det? Er du bare 14 år gammel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutten96 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Og hvorfor tror du det er greit å gå så lenge uten å dusje? Hva sier foreldrene dine til det? Er du bare 14 år gammel? Jeg lukter ikke vondt, og foreldrene mine er bare glade til. Varmtvann er dyrt sier de. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg lukter ikke vondt, og foreldrene mine er bare glade til. Varmtvann er dyrt sier de. Men det hjelper ikke.... en dusj trenger ikke ta mer enn tre-fire minutter og man kan skru av vannet når man har i shampo og såper seg inn... Ofte kjenner man ikke selv om man lukter, så jeg synes absolutt du skal dusje minst annenhver dag... Jeg har en datter på tretten og hun dusjer stort sett hver dag. Du begynner å bli eldre og kanskje begynner du å titte på jentene... da er det faktisk viktig at man steller med seg selv og er ren;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Men det hjelper ikke.... en dusj trenger ikke ta mer enn tre-fire minutter og man kan skru av vannet når man har i shampo og såper seg inn... Ofte kjenner man ikke selv om man lukter, så jeg synes absolutt du skal dusje minst annenhver dag... Jeg har en datter på tretten og hun dusjer stort sett hver dag. Du begynner å bli eldre og kanskje begynner du å titte på jentene... da er det faktisk viktig at man steller med seg selv og er ren;) ''steller med seg selv '' De gjør ofte det i dusjen i den alderen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 ''steller med seg selv '' De gjør ofte det i dusjen i den alderen Legg merke til ..-"og er ren" ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Legg merke til ..-"og er ren" ;-P Jeg legger kun merke til det som passer i mine (flaue) vitser! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg legger kun merke til det som passer i mine (flaue) vitser! Hehe;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 ''steller med seg selv '' De gjør ofte det i dusjen i den alderen *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.