Gjest togli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg er en frossenpinn som elsker å stå slalom, men blir jo sååå kald på føttene og hendene i denne kulden :-( Vet det finnes "varmekabler" til å legge i slalomstøvlene, men de koster flesk! Ellers har jeg sett votte- og fotvarmere med små batterier..... Noen som vet hvor man kan få kjøpt slikt - eller tips til andre geniale løsninger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 De har jo støvelvarmere i de fleste sportsbutikker. Hadde engang selv sokker med batteridrevne "varmekabler", men det ble ikke til at jeg brukte dem noe særlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 De har jo støvelvarmere i de fleste sportsbutikker. Hadde engang selv sokker med batteridrevne "varmekabler", men det ble ikke til at jeg brukte dem noe særlig. Hvordan fungerer de støvelvarmerne? Jeg hadde garantert brukt dem i slalombakken f.eks... Lei av å fryse :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Enklere liv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Enklere liv Genialt! Den butikken har vi faktisk femten minutter unna meg! Kjører dit en tur imorgen Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvordan fungerer de støvelvarmerne? Jeg hadde garantert brukt dem i slalombakken f.eks... Lei av å fryse :-/ Husker bare at de jeg hadde i hine hårde dager var fryktelig tykke og stive. Antar det som finnes nå fungerer langt bedre, men vet ikke hvordan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Husker bare at de jeg hadde i hine hårde dager var fryktelig tykke og stive. Antar det som finnes nå fungerer langt bedre, men vet ikke hvordan. Ok, skal sjekke i butikken til Dorthe imorgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.