Gjest Gåten Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Tar seroguel og legger meg, god natt Har migrene og BP noen sammenheng? Migrene igjen i dag og sengeliggende, slutt på energien tydeligvis... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Det er kjent at det er en klar sammenheng mellom migrene og affektive lidelser. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Det er kjent at det er en klar sammenheng mellom migrene og affektive lidelser. Ok, det må jeg si til terapeuten min. Tok 25 mg med seroquel i går kveld, det hjalp lite..sov litt ihvertfall i natt men veldig urolig. Tror du jeg kan ta 50 mg i kveld? Har lest at folk tar høy dose av det, mye mer enn det jeg har fått beskjed om. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Ok, det må jeg si til terapeuten min. Tok 25 mg med seroquel i går kveld, det hjalp lite..sov litt ihvertfall i natt men veldig urolig. Tror du jeg kan ta 50 mg i kveld? Har lest at folk tar høy dose av det, mye mer enn det jeg har fått beskjed om. Du kan trygt ta 50 mg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.