Gå til innhold

Mitt superspennende romjulsliv, Del 1.

Anbefalte innlegg

''men god mat og snadder hjelper på.''

Antar du ikke mener slik snadde;-)

http://static.forskning.no/00/25/31/48/Snadde_None.full.jpg

Ellers syntes jeg det hjalp den gangen for 20 år siden å tygge tyggis. Ikke nikotintyggis - det fantes ikke reseptfritt da. Men vanlig sukkerfri tyggis.

Husker jeg kjøpte _poser_ med Extra tyggegummi fremfor 10-pakk... he he... Men det hjalp, selv om jeg jo ble litt tyggisavhengig av det hele. Dog var den avhegnigheten letere å kvitte seg med senere.

''Antar du ikke mener slik snadde;-)''

LOL, nei heldigvis ikke ;) Men det hadde kanskje vært en god ide; husker jeg lurte meg til å ta et drag av min oldefars snadde da jeg var barn. Jeg gikk bokstavelig talt i bakken og husker den sure smaken den dag i dag :-/

Og ja, tyggis er min nye avhengighet. Veksler mellom ulike smaker, nå er det Extra bringebær som gjelder :-) Godt jeg har ferie i romjula...

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

22

• Angustia

10

• morsan

9

• frosken

7

Mest aktive i denne tråden

Hehe, så fra navnet på linken din at det var Svampebob - heile familien elsker han :-)

Men hvorfor fikk jeg ikke åpna linken, tro? Fikk følgende beskjed:

''Forbidden

You don't have permission to access /television/files/2009/07/spongebob-squarepants-p35.jpg on this server.''

"Forbidden" var med uforskamma store bokstaver - føler med småparanoid her nå... Også utestengt av Svampebob i jula, da - snufs :-(

Hehe, så fra navnet på linken din at det var Svampebob - heile familien elsker han :-)

Men hvorfor fikk jeg ikke åpna linken, tro? Fikk følgende beskjed:

''Forbidden

You don't have permission to access /television/files/2009/07/spongebob-squarepants-p35.jpg on this server.''

"Forbidden" var med uforskamma store bokstaver - føler med småparanoid her nå... Også utestengt av Svampebob i jula, da - snufs :-(

Det var rart. Men av og til er det slik at man ikke får åpnet linker som funker helt fint for andre. Skulle jo ikke være noen grunn til å nekte deg adgang til Svampe-Bob akkurat ;-)

Firkantet og firkantet. Den er da mer fleksibel en mange andre venner jeg har hatt i denne kategorien, til og med menneskebarn-venner.

''Firkantet og firkantet. Den er da mer fleksibel en mange andre venner jeg har hatt i denne kategorien, til og med menneskebarn-venner.''

Hmmm, du forsterka bare nysgjerrigheten min ;-)

Nå skal jeg på pepperkakehusknusefest hos naboen, men forventer oppriktig talt at du holder meg oppdatert i mellomtida! Kos deg med den firkanta, fleksible saken så lenge ;-)

''Firkantet og firkantet. Den er da mer fleksibel en mange andre venner jeg har hatt i denne kategorien, til og med menneskebarn-venner.''

Nå skal jeg på pepperkakehusknusefest hos naboen, men forventer oppriktig talt at du holder meg oppdatert i mellomtida! Kos deg med den firkanta, fleksible saken så lenge ;-)

Andre forslag enn svampe-Bob kan jo være Ipad eller laptop?

Annonse

Kos deg med knusing!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...