Angustia Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 ''men god mat og snadder hjelper på.'' Antar du ikke mener slik snadde;-) http://static.forskning.no/00/25/31/48/Snadde_None.full.jpg Ellers syntes jeg det hjalp den gangen for 20 år siden å tygge tyggis. Ikke nikotintyggis - det fantes ikke reseptfritt da. Men vanlig sukkerfri tyggis. Husker jeg kjøpte _poser_ med Extra tyggegummi fremfor 10-pakk... he he... Men det hjalp, selv om jeg jo ble litt tyggisavhengig av det hele. Dog var den avhegnigheten letere å kvitte seg med senere. ''Antar du ikke mener slik snadde;-)'' LOL, nei heldigvis ikke Men det hadde kanskje vært en god ide; husker jeg lurte meg til å ta et drag av min oldefars snadde da jeg var barn. Jeg gikk bokstavelig talt i bakken og husker den sure smaken den dag i dag :-/ Og ja, tyggis er min nye avhengighet. Veksler mellom ulike smaker, nå er det Extra bringebær som gjelder :-) Godt jeg har ferie i romjula... 0 Siter
Angustia Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Eksempel på firkantet venn? http://blog.newsok.com/television/files/2009/07/spongebob-squarepants-p35.jpg Hehe, så fra navnet på linken din at det var Svampebob - heile familien elsker han :-) Men hvorfor fikk jeg ikke åpna linken, tro? Fikk følgende beskjed: ''Forbidden You don't have permission to access /television/files/2009/07/spongebob-squarepants-p35.jpg on this server.'' "Forbidden" var med uforskamma store bokstaver - føler med småparanoid her nå... Også utestengt av Svampebob i jula, da - snufs :-( 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hehe, så fra navnet på linken din at det var Svampebob - heile familien elsker han :-) Men hvorfor fikk jeg ikke åpna linken, tro? Fikk følgende beskjed: ''Forbidden You don't have permission to access /television/files/2009/07/spongebob-squarepants-p35.jpg on this server.'' "Forbidden" var med uforskamma store bokstaver - føler med småparanoid her nå... Også utestengt av Svampebob i jula, da - snufs :-( Det var rart. Men av og til er det slik at man ikke får åpnet linker som funker helt fint for andre. Skulle jo ikke være noen grunn til å nekte deg adgang til Svampe-Bob akkurat ;-) 0 Siter
Angustia Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Firkantet og firkantet. Den er da mer fleksibel en mange andre venner jeg har hatt i denne kategorien, til og med menneskebarn-venner. ''Firkantet og firkantet. Den er da mer fleksibel en mange andre venner jeg har hatt i denne kategorien, til og med menneskebarn-venner.'' Hmmm, du forsterka bare nysgjerrigheten min ;-) Nå skal jeg på pepperkakehusknusefest hos naboen, men forventer oppriktig talt at du holder meg oppdatert i mellomtida! Kos deg med den firkanta, fleksible saken så lenge ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 ''Firkantet og firkantet. Den er da mer fleksibel en mange andre venner jeg har hatt i denne kategorien, til og med menneskebarn-venner.'' Hmmm, du forsterka bare nysgjerrigheten min ;-) Nå skal jeg på pepperkakehusknusefest hos naboen, men forventer oppriktig talt at du holder meg oppdatert i mellomtida! Kos deg med den firkanta, fleksible saken så lenge ;-) Andre forslag enn svampe-Bob kan jo være Ipad eller laptop? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Andre forslag enn svampe-Bob kan jo være Ipad eller laptop? Jeg stemmer for en pappvin... 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Jeg stemmer for en pappvin... relativt kortvarig vennskap, da :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Skrevet 29. desember 2010 ''Firkantet og firkantet. Den er da mer fleksibel en mange andre venner jeg har hatt i denne kategorien, til og med menneskebarn-venner.'' Hmmm, du forsterka bare nysgjerrigheten min ;-) Nå skal jeg på pepperkakehusknusefest hos naboen, men forventer oppriktig talt at du holder meg oppdatert i mellomtida! Kos deg med den firkanta, fleksible saken så lenge ;-) Kos deg med knusing! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.