Gå til innhold

Kampen mot fettet

Gjest nok er jammen nok

Anbefalte innlegg

Gjest nok er jammen nok

Er det noen herinne som har forsøkt seg på opplegget til CampKilo?

Håper det ikke er ulovlig å spørre om et spesifikt merke. Men siden en boks koster ganske mye penger lurte jeg på om noen har erfaringer de kan dele med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er, som alt annet du får kjøpt lovlig, like nyttig for kroppens fettnivå som å svelge egen urin, så spar pengene og fokuser på kost og trening. Det er det eneste som fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er, som alt annet du får kjøpt lovlig, like nyttig for kroppens fettnivå som å svelge egen urin, så spar pengene og fokuser på kost og trening. Det er det eneste som fungerer.

Hvor får man tak i det som ikke er lovelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nok er jammen nok

Svarer du på generelt grunnlag fordi "spis mindre og tren mer" er det eneste som fungerer. Eller svarer du fordi du har erfaring med merket?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvor får man tak i det som ikke er lovelig?''

Saken er at det ikke vil fungerer det heller. Det finnes rett og slett ingen vidunderpreparater. De to beste ulovlige forbrenningsproduktene er effedrin og clenbuterol (det Contador ble tatt på under Tour DeFrance i sommer), men hvis du dytter i deg et av disse uten å gjøre noe annet, vil du ikke se noen forskjell.

Også produkter som dette er avhengig av et gjennomtenkt kosthold og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer du på generelt grunnlag fordi "spis mindre og tren mer" er det eneste som fungerer. Eller svarer du fordi du har erfaring med merket?

Takk for svar :)

Både generelt fordi ingenting annet enn kosthold og trening fungerer, men også fordi jeg googlet produktet.

Det er ufattelig at det er lov til å markedsføre denne typen produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nok her også

Jeg begynte på 30 days for en uke siden. Har gått ned 1,2 kg, og et par cm her og der, midt i jula. Kan være tilfeldig, for jeg går ofte opp og ned i vekt. Men jeg skal fortsette. Har laget meg et skjema hvor jeg fører inn dato, vekt og mål. Mål på mage (oppe, midten og nede), armer, lår, hofte, rumpe og hals. Skriver inn en fast dag i uka, har mobilvarsling på hver mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvor får man tak i det som ikke er lovelig?''

Saken er at det ikke vil fungerer det heller. Det finnes rett og slett ingen vidunderpreparater. De to beste ulovlige forbrenningsproduktene er effedrin og clenbuterol (det Contador ble tatt på under Tour DeFrance i sommer), men hvis du dytter i deg et av disse uten å gjøre noe annet, vil du ikke se noen forskjell.

Også produkter som dette er avhengig av et gjennomtenkt kosthold og trening.

Det er for dårlig altså... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for dårlig altså... :o(

Hehe, jepp, men nå tror jeg man skal være glade for at lett tilgjengelige efedrin ikke har noen praktisk effekt for liten og stor, for det er farlige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jepp, men nå tror jeg man skal være glade for at lett tilgjengelige efedrin ikke har noen praktisk effekt for liten og stor, for det er farlige greier.

Ser ut til at jeg ikke klarer å gå ned da. Da får jeg la være å spise. Jeg kan bare ikke veie så mye, jeg ødelegger kroppen min fullstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg ikke klarer å gå ned da. Da får jeg la være å spise. Jeg kan bare ikke veie så mye, jeg ødelegger kroppen min fullstendig.

Det å la være å spise er i hvert fall ikke lurt. Kroppen vil bare kvitte seg med musklene, og lagre fettet. Da hjelper det ikke at vekta reduseres (muskler veier en del - og når disse forsvinner reduseres vekta, men det er ikke positiv vektnedgang).

Du må nok bare prøve deg fram litt rundt de kaloriene du har fått beskjed om å spise. Jeg ville ikke vært redd for å øke litt heller, da det er ganske lite du har fått beskjed om, men det er ikke uvesentlig hva du øker med, og jeg ville personlig forsøkt å øke med noe proteinrikt. Hvor ofte du spiser er også av relevans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å la være å spise er i hvert fall ikke lurt. Kroppen vil bare kvitte seg med musklene, og lagre fettet. Da hjelper det ikke at vekta reduseres (muskler veier en del - og når disse forsvinner reduseres vekta, men det er ikke positiv vektnedgang).

Du må nok bare prøve deg fram litt rundt de kaloriene du har fått beskjed om å spise. Jeg ville ikke vært redd for å øke litt heller, da det er ganske lite du har fått beskjed om, men det er ikke uvesentlig hva du øker med, og jeg ville personlig forsøkt å øke med noe proteinrikt. Hvor ofte du spiser er også av relevans.

Jeg spiser sjelden, men jeg har prøvd å spise fem ganger, men da gikk jeg opp.

Jeg skjønner ikke dette fordi jeg alltid har vært så slank og veid omtrent 15-20 kg mindre enn det jeg gjør nå. Men nå skal jeg slutte å mase om det for det ser ut til at jeg kan glemme hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tak i det som både er lovlig og virksomt i nærmeste matbutikk. Hyppige og små måltider er sannsynligvis tingen for deg. Spise litt 4-5 ganger pr dag. Det er til og med en billig løsning, så det er bare å gå i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser sjelden, men jeg har prøvd å spise fem ganger, men da gikk jeg opp.

Jeg skjønner ikke dette fordi jeg alltid har vært så slank og veid omtrent 15-20 kg mindre enn det jeg gjør nå. Men nå skal jeg slutte å mase om det for det ser ut til at jeg kan glemme hele greia.

Det har med alder, for få (og ofte også litt for store ) måltider å gjøre, samt for lite bevegelse.

Du hadde en gang en plan om å utforske nærmeste treningssenter litt nærmere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tak i det som både er lovlig og virksomt i nærmeste matbutikk. Hyppige og små måltider er sannsynligvis tingen for deg. Spise litt 4-5 ganger pr dag. Det er til og med en billig løsning, så det er bare å gå i gang.

Synes du jeg spiste for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i omgangskretsen min har forsøkt det. Hun syntes produktene smakte så søtt at hun ble kvalm og uvel.

''Hun syntes produktene smakte så søtt at hun ble kvalm og uvel.''

Da mista hun sannsynligvis matlysta i samme slengen, derav kan dette kanskje markedsføres som et slankemiddel som faktisk virker...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...