Gå til innhold

Overgrepsdømt slår seg løs i Gambia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• Angustia

11

• Holmes

4

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

''Slike folk burde blitt fratatt passet, ja!!''

Det er vel mer enn passet slike folk skulle blitt "fratatt"....! Fy flate.

De burde iallefall holdes under oppsikt resten av livet dersom de er dømt for overgrep mot barn før.....

Sykt og kvalmt! :-(((

Slike folk burde blitt fratatt passet, ja!!

Det er galskap. Det er ikke sjelden denne typen menn stikker til Afrika eller SE-Asia. Man skulle tro også barn i disse delene av verden var verdt beskyttelse, og vi kan faktisk beskytte dem mot våre overgripere ved å frata dem muligheten til å reise.

Annonse

Det er galskap. Det er ikke sjelden denne typen menn stikker til Afrika eller SE-Asia. Man skulle tro også barn i disse delene av verden var verdt beskyttelse, og vi kan faktisk beskytte dem mot våre overgripere ved å frata dem muligheten til å reise.

Helt klart!

Klart sånne fyrer reiser til land der barn er lett tilgjengelige :-(

Gjest Nord og ned.

Ingen dum ide. Synd at du ikke viser den samme omsorgen for de mange hundre norske kvinner og barn som har blitt utsatt for fornedrende overgrep motsatt veg, nemlig av papirløse afrikanere som slippes løs på våre gater og torg uten at noen vet hvem de egentlig er og deres forhistorie.

Tvert i mot, driver du bare og din Mullah å æreskjeller alt og alle som måtte ymte om DEN saken.

Derfor fremstår ditt engasjement som en smule selektivt, ja faktisk en smule motbydelig.

Ingen dum ide. Synd at du ikke viser den samme omsorgen for de mange hundre norske kvinner og barn som har blitt utsatt for fornedrende overgrep motsatt veg, nemlig av papirløse afrikanere som slippes løs på våre gater og torg uten at noen vet hvem de egentlig er og deres forhistorie.

Tvert i mot, driver du bare og din Mullah å æreskjeller alt og alle som måtte ymte om DEN saken.

Derfor fremstår ditt engasjement som en smule selektivt, ja faktisk en smule motbydelig.

Tøv. Jeg har aldri forsvart en utenlandsk kriminell.

Gjest Nord og ned.

Tøv. Jeg har aldri forsvart en utenlandsk kriminell.

Neida, "bare" støttet og backet opp din Mullah med æreskjellinger når hans insisterer på å snøvle om skostørrelser og menn generelt fremfor høyrisikogrupper.

Du driter totalt i overgrepesoffer, og har bevist det til gangs.

Neida, "bare" støttet og backet opp din Mullah med æreskjellinger når hans insisterer på å snøvle om skostørrelser og menn generelt fremfor høyrisikogrupper.

Du driter totalt i overgrepesoffer, og har bevist det til gangs.

Blablabla. Finn deg en annen lekepartner. Sandkassa di er kjedelig.

Er det ikke plass i sandkassa til din Mullah og rettleder nå som det later til at han er opptatt med å leke andre steder?

Problemer er at jeg ikke orker vrangforestillinger. Det gjelder også hvis de kommer fra Sør. Du er bare så utrolig mye mer ekstrem. Du klarer faktisk på ramme alvor å påstå at jeg støtter opp om overgrep på kvinner.

Din evne til å resonnere er på et såpass fordummende nivå at det er vanskelig å henge med i svingene.

Annonse

''Tvert i mot, driver du bare og din Mullah å æreskjeller alt og alle som måtte ymte om DEN saken.''

Nå syns jeg du skal roe deg noen hakk ned; æresskjelling er det du som står for. Du uttaler deg sjikanerende om andre på forumet og enkelte grupper generelt - men du rammer heldigvis først og fremst deg sjøl.

Aner ikke om du skriver her inne kun for å provosere (håper nesten det), eller om du er seriøs i dine uttalelser. Det sistnevnte sier i så fall mest om deg.

Gjest Nord og ned.

Problemer er at jeg ikke orker vrangforestillinger. Det gjelder også hvis de kommer fra Sør. Du er bare så utrolig mye mer ekstrem. Du klarer faktisk på ramme alvor å påstå at jeg støtter opp om overgrep på kvinner.

Din evne til å resonnere er på et såpass fordummende nivå at det er vanskelig å henge med i svingene.

Forskjellen på å støtte opp under overgrep med åpne øyne og mot bedre vitende, og den virsksomhet du og din mullah bedriver mot de som setter fokus på dette problemet er nær ikke eksisterende.

Her er en annen i dine øyne ekstremist og "hatefull Frp-faen": http://www.youtube.com/watch?v=NQaZ4nE4CLc

Se, og prøv og skjerp egget.

Gjest Nord og ned.

''Tvert i mot, driver du bare og din Mullah å æreskjeller alt og alle som måtte ymte om DEN saken.''

Nå syns jeg du skal roe deg noen hakk ned; æresskjelling er det du som står for. Du uttaler deg sjikanerende om andre på forumet og enkelte grupper generelt - men du rammer heldigvis først og fremst deg sjøl.

Aner ikke om du skriver her inne kun for å provosere (håper nesten det), eller om du er seriøs i dine uttalelser. Det sistnevnte sier i så fall mest om deg.

Oi, oi, en av det snaut halve dusinet kvinnelige disippler i sekta slår på stortromma!

Hadde de noen kommentarer til saken, nemlig om problemet rundt reisende voldtektsforbrytere? eller er du bare ute etter å spre skitt?

Oi, oi, en av det snaut halve dusinet kvinnelige disippler i sekta slår på stortromma!

Hadde de noen kommentarer til saken, nemlig om problemet rundt reisende voldtektsforbrytere? eller er du bare ute etter å spre skitt?

''Oi, oi, en av det snaut halve dusinet kvinnelige disippler i sekta slår på stortromma!

Hadde de noen kommentarer til saken, nemlig om problemet rundt reisende voldtektsforbrytere? eller er du bare ute etter å spre skitt?''

Flott at du understreker poenget mitt!

Forskjellen på å støtte opp under overgrep med åpne øyne og mot bedre vitende, og den virsksomhet du og din mullah bedriver mot de som setter fokus på dette problemet er nær ikke eksisterende.

Her er en annen i dine øyne ekstremist og "hatefull Frp-faen": http://www.youtube.com/watch?v=NQaZ4nE4CLc

Se, og prøv og skjerp egget.

Nei, hun er ikke i mine øyne hatefull. Hun forteller sannheten, altså at innvandrere sto bak samtlige overgrepsvoldtekter i Oslo over en treårsperiode. Intet galt i å fortelle det.

Du er særdeles forvirra som ikke ser forskjellen på dette og det du driver med.

Disse 41 overgrepsvoldtektene utgjør for øvrig nesten ingenting av det totale antall overgrep i Norge hvert år, men fokuset ditt er naturligvis på de 41 som er begått av en håndfull innvandrere (samme gjerningsmenn står bak mange av voldtektene), og ikke på de 16000 andre som hvert år opplever overgrep i Norge.

Den eneste her som støtter hat, ukultur og drap (f.eks. drap utført av Israel) er du.

Jeg har til sammenligning aldri støttet drap eller kriminalitet, uansett hvem som står bak kriminaliteten.

Men i din verden er alt svart eller hvitt. Det finnes ingenting i mellom.

Det er fordummende å føre debatten på ditt nivå.

Ta deg en juleøl, sett på noe Black Sabbath og ro ned litt. Det er ikke sunt å være sint hele tiden.

Gjest Nord og ned.

''Oi, oi, en av det snaut halve dusinet kvinnelige disippler i sekta slår på stortromma!

Hadde de noen kommentarer til saken, nemlig om problemet rundt reisende voldtektsforbrytere? eller er du bare ute etter å spre skitt?''

Flott at du understreker poenget mitt!

Ingen årsak, og takk i lige måde.

Gjest Nord og ned.

Nei, hun er ikke i mine øyne hatefull. Hun forteller sannheten, altså at innvandrere sto bak samtlige overgrepsvoldtekter i Oslo over en treårsperiode. Intet galt i å fortelle det.

Du er særdeles forvirra som ikke ser forskjellen på dette og det du driver med.

Disse 41 overgrepsvoldtektene utgjør for øvrig nesten ingenting av det totale antall overgrep i Norge hvert år, men fokuset ditt er naturligvis på de 41 som er begått av en håndfull innvandrere (samme gjerningsmenn står bak mange av voldtektene), og ikke på de 16000 andre som hvert år opplever overgrep i Norge.

Den eneste her som støtter hat, ukultur og drap (f.eks. drap utført av Israel) er du.

Jeg har til sammenligning aldri støttet drap eller kriminalitet, uansett hvem som står bak kriminaliteten.

Men i din verden er alt svart eller hvitt. Det finnes ingenting i mellom.

Det er fordummende å føre debatten på ditt nivå.

Ta deg en juleøl, sett på noe Black Sabbath og ro ned litt. Det er ikke sunt å være sint hele tiden.

Tirader med utenomsnakk som vanlig.

Talltullet og gjetningene om overgrep har du også fra din mullah, og det er uansett størrelse null grunn til å tro at de nevnte risikogrupper er noe mindre overrepresenteret også blandt dem. Bare det at man i det hele tatt får seg til å bagatellisere 41 grove, redelsfulle overfallsvoldtekter sier jo nokså mye om hvor "seriøst" du ser på problemet.

Du stinker, og hadde det ikke være fordi du har fått for deg i din trangsynte verden at de fleste som reiser til Thailand, Gambia etc. er trygdede, mislykkede frp-tilhengere(som du har skrevet tirader med hatmeldinger om før) ville vi ikke hørt et pip fra deg om denne saken heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...