Gå til innhold

NHD: Tenner og psykisk sykdom

Gjest Zyprexus

Anbefalte innlegg

Gjest Zyprexus

Hei!

Jeg er blitt mye bedre psykisk nå men har et problem som jeg ikke vet om er psykisk eller ikke. Jeg sliter med ubehag i tennene, ikke direkte smerter, men ubehag som jeg ikke klarer å bestemme hvor i munnen er, det flytter seg. Har vært hos tannlegen og han fant et hull har borret, men ble ikke bedre. Når jeg har andre ting å tenke på så kjenner jeg ikke noe i tennene. Kan dette være psykisk?

(Postet også et innlegg i tanndelen av forumet, men tenkte at NHD og andre er flinkere på det psykiske.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg tror mest på at dette er psykisk, men det får evt bli konklusjonen etter at andre årsaker er utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...