Gå til innhold

diagnose igjenn

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Jeg føler virkelig at det er noe med meg. Jeg er nå over 30 år og har følt mer og mer de siste årene at jeg ikke er som andre. Jeg har alltid hatt problemer med å konsentere meg. Alltid følt meg dummere enn andre. At alle andre er bedre enn meg. Jeg har aldri klart å fullføre utdannelse eller andre prosjekt jeg har begynt på. Veldig liten tro på meg selv.Mye plaget med depresjoner og angst. Nå vil jeg vite! Jeg vil utredes! For det må da være bedre å vite at man muligens feiler noe enn å gå rundt å famle og føle at man ikke passer inn noe sted som helst? Er det ikke en fordel å kunne ta utgangspunkt i en diagnose for å kunne få det bedre? Mitt liv virker ikke lenger,klarer ikke spille skuespill mer! Jeg har det ikke bra med sånn som jeg er,fordi jeg ikke klarer å forstå HVORFOR! Jeg går til psykolog og til lege gjevnlig. Hvordan skal jeg ta opp dette? Føler at jeg blir oversett når jeg prøver snakke om det. Har jeg ikke rett til utredning når jeg virkelig tror det er grunn for det? Jeg vil bare ha det bedre og desverre tror jeg at jeg er utsatt for elendlig hjelp hos både psyk og lege! En psyk som holder stille og en lege som skriver ut resepter bare. Det er noe som ligger dypere. Tabletter får meg ikke ut av dette. Noen råd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...