Gjest Modern77 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvor mye har dere gått opp i løpet av julen? Fikk sjokk da jeg gikk på vekten i dag. Første dagene av julen gikk jeg faktisk ned til tross for en del kakespising.. men nå så jeg at jeg har gått opp hele 3 kg!!!! Og julen er jo ikke helt over ennå... Skal spise opp resten av kakene nå innen nyttårsaften, får gjester da, så håper de hjelper oss litt. Liker ikke å kaste rester. Så blir det spinning, wii og trilleturer heretter... (og litt mindre kaker og brus). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Har ikke veid meg og skal ikke veie meg heller. Har spist kaker og gode middager hver dag (julaften, 1,2 og 3. juledag). Spiser litt mer normalt nå, men litt mer søtt. Jeg nyter dagene og har tenkt å fortsette med det. Dette er den ene uka i året jeg virkelig hiver innpå - det jeg har lyst- og når jeg har lyst til det. Jeg har hatt nydelig og rask spasertur på ca 1 time i dag og i går. Dette fordi jeg hadde _lyst_ til det- ikke fordi jeg følte jeg "måtte". Jeg nyter dagene og tenker gjøre det uten å måtte veie meg. Hverdagen kommer tidsnok. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har ikke turt å gå på vekta!! Men fra mandag av er det slutt på kaker,sjokolade,julebrus og usunn mat! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bednats Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er ikke det du spiser mellom jul og nyttår du legger på deg av, men det du spiser mellom nyttår og jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er ikke det du spiser mellom jul og nyttår du legger på deg av, men det du spiser mellom nyttår og jul. Det hadde jo vært hyggelig hvis du ikke la på deg av å gumle hauger av konfekt i jula, men det er nok ikke helt sant. For helheten er det det du spiser til vanlig som betyr noe. Ikke dermed sagt at du ikke legger på deg av noen kilo juleribbe og ekstrem marsipangumling fordi det skjer i jula, dog kan du ganske trygt ta den økte fettmengden i jula dersom du til vanlig lever sunt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kveldsvekta mi i går var 1 kg mer enn morgenvekta før jul, så jeg tipper at vektøkningen på morgenvektaa har vært minimal. Så jeg slipper "trilleturer", hehe, for jeg er ikke så rund at jeg må trille fra sted til sted som ei pannekake på flukt fra sju skrikerunger, mann brann og kone pone;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kveldsvekta mi i går var 1 kg mer enn morgenvekta før jul, så jeg tipper at vektøkningen på morgenvektaa har vært minimal. Så jeg slipper "trilleturer", hehe, for jeg er ikke så rund at jeg må trille fra sted til sted som ei pannekake på flukt fra sju skrikerunger, mann brann og kone pone;-) haha morsom morsan 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Her flatet faktisk batteriet på vekta ut på julaftens morgen! *haha* Jeg aner ikke hva vekta ligger på nå, men jeg trenger ikke belte på buksene lenger... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det hadde jo vært hyggelig hvis du ikke la på deg av å gumle hauger av konfekt i jula, men det er nok ikke helt sant. For helheten er det det du spiser til vanlig som betyr noe. Ikke dermed sagt at du ikke legger på deg av noen kilo juleribbe og ekstrem marsipangumling fordi det skjer i jula, dog kan du ganske trygt ta den økte fettmengden i jula dersom du til vanlig lever sunt. ''Det hadde jo vært hyggelig hvis du ikke la på deg av å gumle hauger av konfekt i jula, men det er nok ikke helt sant. ;)'' Nei, men min erfaring med vektøkning er "easy come, easy go" - dvs det man legger på seg en intens juleuke går bort "av seg selv" når hverdagen kommer i januar, mens det er verre med jevn, sakte vektøkning over lang tid - der må det innsats til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 haha morsom morsan jeg kunne ikke dy meg;-) "trilleturer" gikk ut av mitt vokabular for mange år siden, he he, nå går det mer på å dra tenåringen ut av senga før klokka slager 12....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 ''Det hadde jo vært hyggelig hvis du ikke la på deg av å gumle hauger av konfekt i jula, men det er nok ikke helt sant. ;)'' Nei, men min erfaring med vektøkning er "easy come, easy go" - dvs det man legger på seg en intens juleuke går bort "av seg selv" når hverdagen kommer i januar, mens det er verre med jevn, sakte vektøkning over lang tid - der må det innsats til. Det er helt korrekt. Kroppen husker ganske godt normal tilstand, så det at ellers sunne mennesker legger på seg noen kilo i jula, går seg stort sett til i løpet av januar. Verre er det med kiloene de Kari J. ville kalt late legger på seg i jula. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er helt korrekt. Kroppen husker ganske godt normal tilstand, så det at ellers sunne mennesker legger på seg noen kilo i jula, går seg stort sett til i løpet av januar. Verre er det med kiloene de Kari J. ville kalt late legger på seg i jula. Nåja, hverdagne kommer også for de såkalte late. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nåja, hverdagne kommer også for de såkalte late. Jepp, men "de late" har ikke en kropp som enkelte kvitter seg med den ekstra vekten overspisinga i jula fort medfører. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 ''Det hadde jo vært hyggelig hvis du ikke la på deg av å gumle hauger av konfekt i jula, men det er nok ikke helt sant. ;)'' Nei, men min erfaring med vektøkning er "easy come, easy go" - dvs det man legger på seg en intens juleuke går bort "av seg selv" når hverdagen kommer i januar, mens det er verre med jevn, sakte vektøkning over lang tid - der må det innsats til. ''min erfaring med vektøkning er "easy come, easy go" - dvs det man legger på seg en intens juleuke går bort "av seg selv" når hverdagen kommer i januar'' Den teorien likte jeg godt! (har ikke turt å veie meg ennå, men jeg har spist _veldig_ godt i julen.....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alana Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 For noen år sien stilte jeg det øverste spørsmålet her: http://tpn.vg.no/intervju/questans.php?Inr=645 Worst case scenario er altså 2-3 kg. fett. Eventuelt annet er vel vann ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jegh kjøpte en bukse noen uker før jul. Da jeg tok den på meg nå i jula, fikk jeg den ikke igjen i livet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg tror ikke jeg har gått opp noe. Jeg spiser ikke så mye mer i jula enn jeg gjør ellers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rosarød Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 2.5 kilo og er ikke det minste sjokkert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ikke ett eneste gram! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.