Gå til innhold

Glad julen er over

Gjest anonym denne jula

Anbefalte innlegg

Gjest anonym denne jula
Skrevet

Er veldig glad julen nå er over.

Hatt en skikkelig tøff jul iår, og fikk litt problemer ift følelser som ble veldig vonde.

Det ble veldig vondt og igjen har det blitt for mye alkohol, var alene da, stort sett, sitter nok for mye alene, tror mange deprimerte gjør nettopp det.

Jeg har iallefall ikke særlig lyst å besøke noen eller i det hele tatt gå ut om dagene.

Sitter mye hjemme med ett glass vin/øl/cider, eller hver dag blir vel riktigere å si.

Fikk vel ett slags sammenbrudd igår, kom meg selfølgelig ikke på jobben(gjør det enda verre), kom meg iallefall til legen idag, fått noe sovemedisin,og valium og sykemelding for denne uka.

Og her sitter jeg, ikke drukket alkohol, ikke tatt noe valium (tør ikke)selv om hjertet banker og jeg føler meg dårlig.

Drakk nok for mye vin igår ja, er nok derfra angsten min kommer, vet det godt, men jeg er så urolig uten, og med ett-to-tre glass får jeg roen.

Kommer valiumen til å gi meg samme roen som alkohol gjør ? Det er det jeg vil, alkoholen gir meg ro der og da, men kom igjen morra etter, dobbelt opp med angst.

Synes livet er knallatøft, men må leve .

Skrevet

Kjenner meg igjen i beskrivelsen din angående jula. Har ikke hatt det bra, men har ikke drukket alkohol. Ville tatt den valiumen og sovemedisin du har fått foreskrevet av legen, tatt uken med sykemelding, slik at du får kommet deg til hektene igjen. Jula er en påkjenning for veldig mange. Prøv å legg den bak deg og prøv å holde deg unna alkohol i dagene fremover.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...