Gjest anonym denne jula Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Er veldig glad julen nå er over. Hatt en skikkelig tøff jul iår, og fikk litt problemer ift følelser som ble veldig vonde. Det ble veldig vondt og igjen har det blitt for mye alkohol, var alene da, stort sett, sitter nok for mye alene, tror mange deprimerte gjør nettopp det. Jeg har iallefall ikke særlig lyst å besøke noen eller i det hele tatt gå ut om dagene. Sitter mye hjemme med ett glass vin/øl/cider, eller hver dag blir vel riktigere å si. Fikk vel ett slags sammenbrudd igår, kom meg selfølgelig ikke på jobben(gjør det enda verre), kom meg iallefall til legen idag, fått noe sovemedisin,og valium og sykemelding for denne uka. Og her sitter jeg, ikke drukket alkohol, ikke tatt noe valium (tør ikke)selv om hjertet banker og jeg føler meg dårlig. Drakk nok for mye vin igår ja, er nok derfra angsten min kommer, vet det godt, men jeg er så urolig uten, og med ett-to-tre glass får jeg roen. Kommer valiumen til å gi meg samme roen som alkohol gjør ? Det er det jeg vil, alkoholen gir meg ro der og da, men kom igjen morra etter, dobbelt opp med angst. Synes livet er knallatøft, men må leve . 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Jeg syns benzo var bedre enn alkohol... 0 Siter
meira Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Kjenner meg igjen i beskrivelsen din angående jula. Har ikke hatt det bra, men har ikke drukket alkohol. Ville tatt den valiumen og sovemedisin du har fått foreskrevet av legen, tatt uken med sykemelding, slik at du får kommet deg til hektene igjen. Jula er en påkjenning for veldig mange. Prøv å legg den bak deg og prøv å holde deg unna alkohol i dagene fremover. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.