Gå til innhold

Kjærlighetsorg

Gjest Smerte i hjerte

Anbefalte innlegg

Gjest Smerte i hjerte

Hvor lenge er det innenfor normalen å ha kjærlighetsorg?

Jeg har hatt denne sorgen i 6 måneder og er nesten verre nå enn i begynnnelsen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sterkt i 3-4 måneder, så bleknet det gradvis etter det, helt ferdig med tristheten ble jeg vel ikke før det hadde gått ett par år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert veldig varierende,er der selv, jeg har vondt i hjertet etter to år, opp og ned, så dette er vel noe som kan vare.

Får håpe du finner en ny venn snart, det vil nok hjelpe.

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roundabout

Det hjalp meg veldig å ikke tillate meg den vonde følelsen, si til meg selv at jeg er bra nok og fortjener å ha det bra. Det var en grunn for at det ble slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smerte i hjerte

Det hjalp meg veldig å ikke tillate meg den vonde følelsen, si til meg selv at jeg er bra nok og fortjener å ha det bra. Det var en grunn for at det ble slutt.

Prøver å være fornuftig å tenke akkurat som du sier:-)

Problemet er at kroppen ikke følger fornuften og tankene. Jeg har nok lagret for mye, uten å få det ut. Her helt utslitt

Men jeg vil at alt skal bli bedre snart. Var den store kjærligheten min, som fann en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vare veldig lenge. Men en kommer til det punkt der en må ta en beslutning om at sorgen ikke skal få regjere lenger. En må tvinge seg til å fokusere på andre ting, og det kan gjerne hjelpe å gjøre ting en syntes var hyggelige før. Sorgen vil kanskje ikke gå over, men den kan komme mer i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smerte i hjerte

Jeg hadde det sterkt i 3-4 måneder, så bleknet det gradvis etter det, helt ferdig med tristheten ble jeg vel ikke før det hadde gått ett par år.

Er mye tristhet ute og går ,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smerte i hjerte

Sikkert veldig varierende,er der selv, jeg har vondt i hjertet etter to år, opp og ned, så dette er vel noe som kan vare.

Får håpe du finner en ny venn snart, det vil nok hjelpe.

Klem til deg

Har så vanskelig for og forelske meg, så blir nok ingen ny venn med det første.

Klem til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...