Gjest Smerte i hjerte Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvor lenge er det innenfor normalen å ha kjærlighetsorg? Jeg har hatt denne sorgen i 6 måneder og er nesten verre nå enn i begynnnelsen:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serenity777 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg hadde det sterkt i 3-4 måneder, så bleknet det gradvis etter det, helt ferdig med tristheten ble jeg vel ikke før det hadde gått ett par år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lu30 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Sikkert veldig varierende,er der selv, jeg har vondt i hjertet etter to år, opp og ned, så dette er vel noe som kan vare. Får håpe du finner en ny venn snart, det vil nok hjelpe. Klem til deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beate1234 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er det vel ingen fasit på tror jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roundabout Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det hjalp meg veldig å ikke tillate meg den vonde følelsen, si til meg selv at jeg er bra nok og fortjener å ha det bra. Det var en grunn for at det ble slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg vet ikke om det finnes noen norm. I enkelte tilfeller er jeg redd det kan vare livet ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smerte i hjerte Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det hjalp meg veldig å ikke tillate meg den vonde følelsen, si til meg selv at jeg er bra nok og fortjener å ha det bra. Det var en grunn for at det ble slutt. Prøver å være fornuftig å tenke akkurat som du sier:-) Problemet er at kroppen ikke følger fornuften og tankene. Jeg har nok lagret for mye, uten å få det ut. Her helt utslitt Men jeg vil at alt skal bli bedre snart. Var den store kjærligheten min, som fann en annen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det kan vare veldig lenge. Men en kommer til det punkt der en må ta en beslutning om at sorgen ikke skal få regjere lenger. En må tvinge seg til å fokusere på andre ting, og det kan gjerne hjelpe å gjøre ting en syntes var hyggelige før. Sorgen vil kanskje ikke gå over, men den kan komme mer i bakgrunnen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smerte i hjerte Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg hadde det sterkt i 3-4 måneder, så bleknet det gradvis etter det, helt ferdig med tristheten ble jeg vel ikke før det hadde gått ett par år. Er mye tristhet ute og går ,ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smerte i hjerte Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Sikkert veldig varierende,er der selv, jeg har vondt i hjertet etter to år, opp og ned, så dette er vel noe som kan vare. Får håpe du finner en ny venn snart, det vil nok hjelpe. Klem til deg Har så vanskelig for og forelske meg, så blir nok ingen ny venn med det første. Klem til deg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smerte i hjerte Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg vet ikke om det finnes noen norm. I enkelte tilfeller er jeg redd det kan vare livet ut. Høres bra ut.......:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke NHD akkurat Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 6 mnd siden bruddet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smerte i hjerte Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 6 mnd siden bruddet? 6 mnd ,ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.