Gå til innhold

Ryggsmerter etter fall


carmosin

Anbefalte innlegg

For 4 uker siden falt jeg "på ræv" på ski. Det skjøt en smerte oppover til midt på ryggen, ikke i ryggsøylen og heller ikke i halebeinet. Smerten var enorm, kunne ikke gå uten hjelp. Legevakten konstaterte bare at det ikke var noen prolaps. Masse smertestillende. Besøkte fastlegen senere, som sa at en del av leddene som binder ribbeina til ryggmargen hadde blitt sammenpresset, og han "knakk" meg opp på 3 steder. Har fortsatt mye vondt, klarer meg ikke uten smertestillende. Er det noen som har opplevd lignene? Noen som vet hva disse leddene heter og om de blir bra av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...