Gå til innhold

Når så du Back to the Future part one sist?

Gjest Fremtidsdrømmer

Anbefalte innlegg

Gjest Fremtidsdrømmer

Da den ble sluppet i 1985? Da er det på tide å se den igjen. Har ikke sett den siden den ble slupper. Så den igjen nå, og jeg husket ikke mye. Var som en ny film for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nummer 1 er fortsatt en knakende morsom film!

Nummer 2 er litt nedtur. Kanskje fordi fremtidsvisjonene er relativt søkte all den tid vi allerede er forbi året hvor vi i følge filmen svever rundt i biler. ;)

Nummer 3 er den nest beste.

Så dem sist for et par år siden. Dvd-koveret har en imponerende skrivefeil "TRIOLOGI BOKS". Både orddelingsfeil og feilstavet ord. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt når jeg så den sist, men det må ha vært i løpet av de siste par-tre årene, sammen med sønnen min (dvd)

Men jeg har sett den - eller iallfall deler av den - på tv i mellomliggende periode.

Veldigh bra film, men toer'n var ekstremt mye dårligere - såpass dårlig at jeg ikke engang gadd å vurdere å se treer'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 2 er litt nedtur. Kanskje fordi fremtidsvisjonene er relativt søkte all den tid vi allerede er forbi året hvor vi i følge filmen svever rundt i biler. ;)

Så dem sist for et par år siden. Dvd-koveret har en imponerende skrivefeil "TRIOLOGI BOKS". Både orddelingsfeil og feilstavet ord. :)

'' Kanskje fordi fremtidsvisjonene er relativt søkte all den tid vi allerede er forbi året hvor vi i følge filmen svever rundt i biler. ;)''

He he, jeg mener å huske at på slutten av eneren kommer han professoren (?) tilbake i en flyvende bil som går på søppel og skal ta dem med frem til omtrent vår tid. ;-

''Nummer 3 er den nest beste.''

Virkelig? Har alltid tenkt at kvaliteten synker for hver oppfølger, og har derfor ikke sett denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'' Kanskje fordi fremtidsvisjonene er relativt søkte all den tid vi allerede er forbi året hvor vi i følge filmen svever rundt i biler. ;)''

He he, jeg mener å huske at på slutten av eneren kommer han professoren (?) tilbake i en flyvende bil som går på søppel og skal ta dem med frem til omtrent vår tid. ;-

''Nummer 3 er den nest beste.''

Virkelig? Har alltid tenkt at kvaliteten synker for hver oppfølger, og har derfor ikke sett denne.

Neida, nummer 3 er ikke helt på nummer 1-nivå, men heller ikke så langt unna. Da er de tilbake i tid - i det ville vest. :)

Det er framtidsgreia som er for dum. Bakover er det nok litt enklere å skrive troverdige (sånn halvveis) historier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, nummer 3 er ikke helt på nummer 1-nivå, men heller ikke så langt unna. Da er de tilbake i tid - i det ville vest. :)

Det er framtidsgreia som er for dum. Bakover er det nok litt enklere å skrive troverdige (sånn halvveis) historier.

Enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til 2015. Da kan jeg ta flyvende taxi hjem fra puben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så den sammen med ungene for litt siden, de er 10, 11 og 13 og syntes filmen var veldig bra. Ikke så ofte filmer tåler tidens tann, men denne hadde gjort det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så den sammen med ungene for litt siden, de er 10, 11 og 13 og syntes filmen var veldig bra. Ikke så ofte filmer tåler tidens tann, men denne hadde gjort det :-)

Mannen med den nakne pistol kan også anbefales, den er fremdeles morsom den også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderen

Husker ikke helt når jeg så den sist, men det må ha vært i løpet av de siste par-tre årene, sammen med sønnen min (dvd)

Men jeg har sett den - eller iallfall deler av den - på tv i mellomliggende periode.

Veldigh bra film, men toer'n var ekstremt mye dårligere - såpass dårlig at jeg ikke engang gadd å vurdere å se treer'n.

Du må se treeren, den er mye bedre enn nummer to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Jeg husker ikke helt når jeg så den sist, for et halvt år siden, kanskje? Filmen er veldig god, men jeg har sett den litt for mange ganger, kan den utenatt. Så jeg bør vente et par før jeg ser den igjen. Jeg har også sett treeren mange ganger. Men den andre i serien er så depressiv at den har jeg holdt meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se treeren, den er mye bedre enn nummer to.

Ja, jeg skjønte det på innlegg unde her :-)

Jeg får vurdere det neste gang den komer på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...