Gå til innhold

Nyttårsaften

Gjest 123 så koser vi oss

Anbefalte innlegg

Gjest 123 så koser vi oss

Hva gjør dere som er alene på en slik kveld?

Jeg har en datter på 12år. Vi må finne på noe på egenhånd i år. Våre venner har oversett oss når de har invitert folk, (vi har feiret sammen de siste 6 årene) nå må vi finne på noe for oss selv denne kvelden.

Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest et forslag til kos

Dekk bordet etter alle kunstens regler, lag et kongemåltid til dere to, gå pyntet til bords, kjøp inn fyrverkeri og KOS DERE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mat og godt tilbehør. Filmkveld? Det er Veslas standardsvar når det er snakk om "kosekvelder". La dattera finne filmer hun har lyst til å se, ned i sofakroken med godis og brus, og kos dere. Eller kanskje dattera kan invitere noen venner over? Sikkert noen foreldre som syns det vil være greit med "barnefri" denne kvelden. Vi skal også være alene. Vi spiser god mat, ser på tv, kanskje vi spiller et spill eller to, kort e.l. Koser oss med godteri og brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva liker din datter å holde på med? En utedag med skøyter i Spikersuppa eller aking i korketrekker'n. Aner ikke hvor dere bor. Så inn i varmen for litt kakao og litt lunsj. Kosekveld med alt fra bare prat, lage litt god mat sammen med tilhørende skravling, lakke negler sammen, prate litt om året som er gått. prate litt om ønsker for det nye året, prate kjæreste om det er noe hun har eller hun har et godt øye til noen, i det hele tatt prate. Se en film hun/dere ønsker. Ha litt "lissomchampiz" på lur og et par raketter til å fyre av kl. 24. Eller spare de pengene og se andre skyte sine i været :) Ønske hverandre et godt nytt år og glem ikke å si hvor glade dere er i hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser pizza og ser på tv. Det gjorde jeg med min 12-åring for to år siden. I år er han hos faren. Jeg tror kanskje han var mer på rommet enn sammen med meg og spilte spill og ventet på fyrverkeriet.

Det er ikke så enkelt med sånn kos på kommando. Min vil helst finne på helt andre ting enn å være sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...