Gå til innhold

laptop til 11-åring?

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Guttungen har spart og spart, og nå etter julegavene har han skrapet sammen nesten 4.000,-

Han er nå på utkikk etter egen pc, en laptop.

Noen som har tips i denne prisklassen? Jeg har selv en Acer 1410 11.6", men den er kanskje i minste laget for skolearbeid og spill? (han spiller bare småspill på nett, ikke noe voldsomme greier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan du anbefale Elkjøp etter den prissvindelen som ble avdekket før jul?

Jeg så på en Sony Boomboks før jul. 1700 kr. På SIBA kr 1400. Jeg gjorde butikksjefen oppmerksom på dette, og han syntes det var rart. Han skulle ligge på samme nivå som konkurrentene, sa han.

Lillejulaften var jeg innom, og da hadde han priset Sonyen til 2500 kr. SIBA 1400 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på en Sony Boomboks før jul. 1700 kr. På SIBA kr 1400. Jeg gjorde butikksjefen oppmerksom på dette, og han syntes det var rart. Han skulle ligge på samme nivå som konkurrentene, sa han.

Lillejulaften var jeg innom, og da hadde han priset Sonyen til 2500 kr. SIBA 1400 kr.

Han = Elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du anbefale Elkjøp etter den prissvindelen som ble avdekket før jul?

Å justere prisene etter etterspørsel er noe ALLE gjør - fra bensinpriser til akjser til frukt og grønnsaker.

Det er hele grunnprinsippet i kapitalismen.

Elkjøp har, for øvrig, senket noen av prisene igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bruker en liten Asus når han er hjemme og er helt fornøyd med den. Den fyller hans behov i hvert fall. Men han låner en annen på skolen, vi har nå ventet i 18 mnd på HMSs rekvisisjon for at han skal få sin egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...