Gjest GA Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Guttungen har spart og spart, og nå etter julegavene har han skrapet sammen nesten 4.000,- Han er nå på utkikk etter egen pc, en laptop. Noen som har tips i denne prisklassen? Jeg har selv en Acer 1410 11.6", men den er kanskje i minste laget for skolearbeid og spill? (han spiller bare småspill på nett, ikke noe voldsomme greier) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spectrum Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Compaq Presario CQ56-118EO til 3.995: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/PRESCQ56118EO/compaq-presario-cq56-118eo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Compaq Presario CQ56-118EO til 3.995: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/PRESCQ56118EO/compaq-presario-cq56-118eo Hvordan kan du anbefale Elkjøp etter den prissvindelen som ble avdekket før jul? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvordan kan du anbefale Elkjøp etter den prissvindelen som ble avdekket før jul? Jeg så på en Sony Boomboks før jul. 1700 kr. På SIBA kr 1400. Jeg gjorde butikksjefen oppmerksom på dette, og han syntes det var rart. Han skulle ligge på samme nivå som konkurrentene, sa han. Lillejulaften var jeg innom, og da hadde han priset Sonyen til 2500 kr. SIBA 1400 kr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg så på en Sony Boomboks før jul. 1700 kr. På SIBA kr 1400. Jeg gjorde butikksjefen oppmerksom på dette, og han syntes det var rart. Han skulle ligge på samme nivå som konkurrentene, sa han. Lillejulaften var jeg innom, og da hadde han priset Sonyen til 2500 kr. SIBA 1400 kr. Han = Elkjøp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvordan kan du anbefale Elkjøp etter den prissvindelen som ble avdekket før jul? Å justere prisene etter etterspørsel er noe ALLE gjør - fra bensinpriser til akjser til frukt og grønnsaker. Det er hele grunnprinsippet i kapitalismen. Elkjøp har, for øvrig, senket noen av prisene igjen nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 http://www.amentio.no/PCogServere/PC_Bærbar.aspx Dette er helt greie, søte og små PC-er. Kjenner en del som har disse, og er godt fornøyde. Jeg ville styrt unna Acer, men det handler om egne dårlige erfaringer. Andre liker merket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Min bruker en liten Asus når han er hjemme og er helt fornøyd med den. Den fyller hans behov i hvert fall. Men han låner en annen på skolen, vi har nå ventet i 18 mnd på HMSs rekvisisjon for at han skal få sin egen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.