DOLemannen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei, jeg lurer litt på å slutte på DPS jeg. Fordi jeg har fått det så bra etter at jeg begynte på 30 mg Abilify i stedet for 15... Det er jo sløsing med ressurser om jeg skal gå dit når jeg har det bra? Eller? Kan jeg bli enda bedre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Denne typen spørsmål er blant de mest umodne jeg får. Etter årelang sykdom skal en slutte med behandling fordi en har vært bedre i et par uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOLemannen Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Denne typen spørsmål er blant de mest umodne jeg får. Etter årelang sykdom skal en slutte med behandling fordi en har vært bedre i et par uker. Takk for den. Tenkte det var bra å klare seg på så lite som mulig, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Takk for den. Tenkte det var bra å klare seg på så lite som mulig, jeg. ''Tenkte det var bra å klare seg på så lite som mulig, jeg'' Selvsagt er det bra. På den annen side må en bruke sin fornuft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeeeeg Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Denne typen spørsmål er blant de mest umodne jeg får. Etter årelang sykdom skal en slutte med behandling fordi en har vært bedre i et par uker. Umoden du liksom ; /. Hvordan i all verden skal en kunne vite selv når man kan slutte når man har vært syk i flere år? Selvsagt ønsker de fleste av oss å bli så friske at vi klarer oss selv. Dette må da være bra? Dessuten handler dette om håp, et håp om at kanskje endelig har man blitt frisk, selv om man må bruke medisiner. Mener nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beate1234 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Denne typen spørsmål er blant de mest umodne jeg får. Etter årelang sykdom skal en slutte med behandling fordi en har vært bedre i et par uker. Hvis det der er de mest umodne spørsmålene du får, er det ikke mye synd på deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Umoden du liksom ; /. Hvordan i all verden skal en kunne vite selv når man kan slutte når man har vært syk i flere år? Selvsagt ønsker de fleste av oss å bli så friske at vi klarer oss selv. Dette må da være bra? Dessuten handler dette om håp, et håp om at kanskje endelig har man blitt frisk, selv om man må bruke medisiner. Mener nå Men håpet må være realistisk begrunnet. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvis det der er de mest umodne spørsmålene du får, er det ikke mye synd på deg... Du har helt rett. Det finnes ikke synd på meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beate1234 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Du har helt rett. Det finnes ikke synd på meg :-) Aldri? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hva slags opplegg har du på DPSen? Skjønner ikke hvorfor ikke NHD spurte om dette, det er jo avgjørende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest han kjenner han Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hva slags opplegg har du på DPSen? Skjønner ikke hvorfor ikke NHD spurte om dette, det er jo avgjørende. for det er godt kjent for han 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest han kjenner han Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Denne typen spørsmål er blant de mest umodne jeg får. Etter årelang sykdom skal en slutte med behandling fordi en har vært bedre i et par uker. hvorfor svarer du så nedlatende???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 hvorfor svarer du så nedlatende???? Hvis jeg kan svare. Det er fordi trådstarter er en gammel kjenning som ikke fortjener bedre. Noe jeg er helt uenig i selvfølgelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest han kjenner han Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvis jeg kan svare. Det er fordi trådstarter er en gammel kjenning som ikke fortjener bedre. Noe jeg er helt uenig i selvfølgelig. du vet da ikke om han fortjener bedre!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.