Gå til innhold

Slutte på DPS?

DOLemannen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer litt på å slutte på DPS jeg. Fordi jeg har fått det så bra etter at jeg begynte på 30 mg Abilify i stedet for 15...

Det er jo sløsing med ressurser om jeg skal gå dit når jeg har det bra? Eller? Kan jeg bli enda bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Denne typen spørsmål er blant de mest umodne jeg får.

Etter årelang sykdom skal en slutte med behandling fordi en har vært bedre i et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter årelang sykdom skal en slutte med behandling fordi en har vært bedre i et par uker.

Takk for den.

Tenkte det var bra å klare seg på så lite som mulig, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den.

Tenkte det var bra å klare seg på så lite som mulig, jeg.

''Tenkte det var bra å klare seg på så lite som mulig, jeg''

Selvsagt er det bra. På den annen side må en bruke sin fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umoden du liksom ; /. Hvordan i all verden skal en kunne vite selv når man kan slutte når man har vært syk i flere år? Selvsagt ønsker de fleste av oss å bli så friske at vi klarer oss selv. Dette må da være bra? Dessuten handler dette om håp, et håp om at kanskje endelig har man blitt frisk, selv om man må bruke medisiner.

Mener nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det der er de mest umodne spørsmålene du får, er det ikke mye synd på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umoden du liksom ; /. Hvordan i all verden skal en kunne vite selv når man kan slutte når man har vært syk i flere år? Selvsagt ønsker de fleste av oss å bli så friske at vi klarer oss selv. Dette må da være bra? Dessuten handler dette om håp, et håp om at kanskje endelig har man blitt frisk, selv om man må bruke medisiner.

Mener nå

Men håpet må være realistisk begrunnet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det der er de mest umodne spørsmålene du får, er det ikke mye synd på deg...

Du har helt rett. Det finnes ikke synd på meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest han kjenner han

Hva slags opplegg har du på DPSen? Skjønner ikke hvorfor ikke NHD spurte om dette, det er jo avgjørende.

for det er godt kjent for han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest han kjenner han

hvorfor svarer du så nedlatende????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klinkekula

hvorfor svarer du så nedlatende????

Hvis jeg kan svare. Det er fordi trådstarter er en gammel kjenning som ikke fortjener bedre. Noe jeg er helt uenig i selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest han kjenner han

Hvis jeg kan svare. Det er fordi trådstarter er en gammel kjenning som ikke fortjener bedre. Noe jeg er helt uenig i selvfølgelig.

du vet da ikke om han fortjener bedre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...