Gjest Paisinho Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Har brukt i flere titalls uker. Ja over 6 mndr. Føler at det ikke virker, har aldi virket etter deg jeg kan se. 30 mg før leggetid. Kan jeg slutte av tvert? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Å bråslutte på antidep eller andre medisiner mot psykiske lidelser kan medføre stort ubehag. Jeg ville bedt legen om en nedtrappingsplan og samtidig oppfølging av hvordan det går underveis. Skal man vurdere om noe annet kan hjelpe bedre for deg? 0 Siter
beate1234 Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Er det ikke smart å trappe ned antidepressiva, så slipper man ubehageligheter? Uansett så seponerer man legemiddler i samråd med lege.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Medisiner som aldri har virket kan trappes hurtig ned. Uansett vil en nedtrapping være sikrere og bedre enn å slutte brått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.