Gå til innhold

personvern her inne

Anbefalte innlegg

Gjest kalde føtter
Skrevet

Jeg tenker på alt jeg har skrevet her inne i løpet av endel år. Nå har jeg skjult meg bak mange forskjellige nick, men det ligger nå der uansett. Tenker på hvis det er en slem webmaster, eller noen andre datakyndige som kan finne ut forskjellige ting om meg.

Det verste er vel at jeg har beskrevet ulike overgrep som har skjedd. Liker ikke tanken på at "hele verden" skal få vite om dette.

Gjest varme føtter
Skrevet

hvorfor skulle webmaster ta orket med å avsløre spesielt deg? Er du så spesiell iforhold til oss andre mennesker?

Paranoia kalles dette

Gjest kalde føtter
Skrevet

hvorfor skulle webmaster ta orket med å avsløre spesielt deg? Er du så spesiell iforhold til oss andre mennesker?

Paranoia kalles dette

Jeg er redd at noen kan bruke det imot meg. Takler ikke akkurat dette.

Gjest varme føtter
Skrevet

Jeg er redd at noen kan bruke det imot meg. Takler ikke akkurat dette.

hva da?

Gjest kalde føtter
Skrevet

hva da?

Jeg har "outet" endel overgripere. Kommer til å være redd resten av livet om dette blir brukt.

Gjest varme føtter
Skrevet

Jeg har "outet" endel overgripere. Kommer til å være redd resten av livet om dette blir brukt.

Mikroskopiske sjangser for at du blir avslørt, tror nok sjangsene for å få ett piano i hodet er større

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...