Gjest kalde føtter Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Jeg tenker på alt jeg har skrevet her inne i løpet av endel år. Nå har jeg skjult meg bak mange forskjellige nick, men det ligger nå der uansett. Tenker på hvis det er en slem webmaster, eller noen andre datakyndige som kan finne ut forskjellige ting om meg. Det verste er vel at jeg har beskrevet ulike overgrep som har skjedd. Liker ikke tanken på at "hele verden" skal få vite om dette. 0 Siter
Gjest varme føtter Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 hvorfor skulle webmaster ta orket med å avsløre spesielt deg? Er du så spesiell iforhold til oss andre mennesker? Paranoia kalles dette 0 Siter
Gjest kalde føtter Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 hvorfor skulle webmaster ta orket med å avsløre spesielt deg? Er du så spesiell iforhold til oss andre mennesker? Paranoia kalles dette Jeg er redd at noen kan bruke det imot meg. Takler ikke akkurat dette. 0 Siter
Gjest varme føtter Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Jeg er redd at noen kan bruke det imot meg. Takler ikke akkurat dette. hva da? 0 Siter
Gjest kalde føtter Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 hva da? Jeg har "outet" endel overgripere. Kommer til å være redd resten av livet om dette blir brukt. 0 Siter
Gjest varme føtter Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har "outet" endel overgripere. Kommer til å være redd resten av livet om dette blir brukt. Mikroskopiske sjangser for at du blir avslørt, tror nok sjangsene for å få ett piano i hodet er større 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.