Gå til innhold

Medisiner og oppkast osv.

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er syk
Skrevet

Jeg har spydd, hatt diare og vært litt småsyk siden lille juleaften. Det ser ikke ut til å gi seg riktig enda. Jeg bruker forskjellige medisiner. Den viktigste som jeg anser selv er trilafon. Denne må jeg bare ha, ellers blir jeg syk.

Prøvde å ringe behandler, men ingen tilstede idag. Da må jeg jo vente til over jul. Jeg har mere angst og er mere paranoid idag enn tidligere. Ikke skjønner jeg hva som feiler meg heller, spyr opp det jeg spiser og der drar jo også medisinene.

Noen gode råd?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis du er helt sikker på at tabletten kom opp, bør du ta en ekstra.

Gjest jeg er syk
Skrevet

Hvis du er helt sikker på at tabletten kom opp, bør du ta en ekstra.

Det er flere tabletter som har kommet opp siden lille juleaften. Har kanskje fått i meg halvparten. Skjønner ikke hva som plager meg heller. Er ganske bra i et par dager for så å kaste opp alt jeg spiser. Det går sikkert bra, lever vel over, selv om jeg hører noen varselklokker i det fjerne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...