Gå til innhold

Gal uten mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært uten mobiltelefon i to dager. Den ble funnet på en båt og er på vei i posten. I mellomtiden blir jeg sprø. Tenk om den ikke kommer i morgen? Da vil den ikke komme før mandag! Jeg når ikke de jeg prater med. De som gir meg pep-upp samtaler og støtte. Kan ikke ringe noen om noe skjer. Om jeg "klikker". Behandleren min skulle ringe meg i dag, men jeg fikk gitt beskjed om at jeg ikke har mobiltelefon. Får heller ikke sendt meldekort i helgen uten mobiltelefon... Vet ikke hva jeg skal finne på i morgen heller... Får ikke hørt hva andre planlegger, sett bort i fra de som er på facebook. Men ikke alle som er der. Så jeg har ingen planer for nyttårsaften. Jeg hater å være utilgjengelig. Tenk om jobben prøver å få tak i meg, eller det skjer noe med hesten min... Fikk heller ikke ringt bestemoren min da hun hadde bursdag i går. Nå tror hun vel at jeg har glemt det :-/

Hvordan overlevde vi det å være uten mobil før? aaaaaaaaaa

Skrevet

De fleste operatører har vel en nettside du kan sende sms fra? F.eks. kan du sende fra telenormobil.no om du har telenorabonnement; jeg gjør der stadig vekk. Da kan du sende melding til alle du har nummer til om at mobilen er midlertidig borte.

Skrevet

''

Hvordan overlevde vi det å være uten mobil før?''

Det er derfor folk døde så tidlig i middelalderen! ;-)

med vennlig hilsen

Skrevet

Mobilen min blir "borte" stadig vekk den... Orker ikke å være tilgjengelig hele tiden..

Skrevet

Mobilen min blir "borte" stadig vekk den... Orker ikke å være tilgjengelig hele tiden..

Synes det er utrygt... Får ekstra angst av å vite at jeg må løpe til naboen om det skulle oppstå noe akutt... Bruker alltid å ha mobilen på nattbordet om natta. Følte jeg ikke hadde noen grunn til å stå opp i dag tidlig. Som å være på et skjær...

Gjest Klinkekula
Skrevet

Hvorfor får du ikke sendt meldekort uten mobilen din? Har du passordet til MinID lagret der?

Skrevet

Synes det er utrygt... Får ekstra angst av å vite at jeg må løpe til naboen om det skulle oppstå noe akutt... Bruker alltid å ha mobilen på nattbordet om natta. Følte jeg ikke hadde noen grunn til å stå opp i dag tidlig. Som å være på et skjær...

oi da... Da hadde jeg skaffet meg 2 mobiler så jeg alltid hadde hatt en om jeg var uheldig å miste den andre..

Skrevet

Hvorfor får du ikke sendt meldekort uten mobilen din? Har du passordet til MinID lagret der?

Passord blir sendt på mobil....

Skrevet

oi da... Da hadde jeg skaffet meg 2 mobiler så jeg alltid hadde hatt en om jeg var uheldig å miste den andre..

Uten mobil er het jævlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...