Gjest Gåten Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Noen råd om hvordan jeg kan få energien tilbake? Kan jeg bli så tappet pga at jeg ikke setter grenser? Føler meg syk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olav Femte Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kanskje du har ME? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Trener du? Spiser du sunt? Er du ute i dagslys minst en time hver dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kanskje du har ME? Ja, kanskje. Vet ikke hvordan jeg skal finne ut av dette, det sliter på.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Trener du? Spiser du sunt? Er du ute i dagslys minst en time hver dag? Har ikke spist sunt nå i julen ihvertfall, var i topp humør og full av energi frem til mandag. Hadde det godt med meg selv Vanskelig å venne seg til at det går så fort nedover...forstår det bare ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.