cathlin Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Dette er siste delen av mitt superspennende romjulsliv. I dag tok jeg årets første - og siste skitur! Det var litt rusk i løypa, men ellers godt føre. Jeg hadde bra gli, og litt mindre bra feste, men jeg setter størst pris på god glid, tror jeg. Jepp. Herlig. Jeg er veldig fornøyd med meg selv, og ble i mye bedre humør etter en litt sur morgen og en vill drømmenatt. Ellers. På t-banen ned overværte jeg en innbitt krangling mellom noe jeg gjetter var et par skilte foreldre med to unger mellom seg. De prøvde å snakke til hverandre på en rolig måte, men lufta var fylt av aggresjon. Jeg smilte til barna fordi det kan ikke være så hyggelig å være dem. I alle fall ikke da. Deretter kjøpt jeg meg en kaffe, var innom butikken, og så gikk jeg til toget. Det var dagens komiske høyde punkt. Bak meg i rulletrappa ned til toget kom det en spanjol som spurte hvordan det gikk (på spansk). Como e-stas. Jeg svarte bien y-to? Hah! Det er det eneste jeg kan på spansk. Så fortalte han at han var ensom i Oslo, stakkars, men at han nå skulle til en venn som jobbet på et diskotek, og om ikke jeg ville være med og feste. Jeg skjønner at jeg må se utrolig bra ut i den nye skidressen min som jeg kjøpte på salg, for han sa videre at You look like a hot woman. You look strong. Og hva jeg skulle i morgen? Og om han ikke kunne bli venner med meg på facebook. Heldigvis kom toget mitt akkurat da, så jeg bare smilte og sa at vi kunne jo møtes i skiløypa en dag. Deretter satt han på benken og stirra på meg der jeg satt inne på toget til det endelig forlot stasjonen. Jeg var fri for støm på mobilen, så jeg visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av oppmerksomheten. Jeg flirte inni meg hele veien tilbake. Han kom visst fra Sevilla. Jaja. Vi kunne sikkert fått noen kjekke brunøyde mulattbarn sammen. Sukk. Nå skal jeg kanskje lese litt i en bok og lakke neglene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 ''Nå skal jeg kanskje lese litt i en bok og lakke neglene.'' Nei, nei, nei, cathlin; du må ut på byen for å skrive en oppfølger :-) Benytter ellers sjansen til å ønske deg et spennende og artig nytt år!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avarian Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Trist at dette var siste delen. Jeg har fulgt ivrig med på denne thrilleren i tre deler, og jeg fantaserer allerede om en fjerde del. Er det helt umulig at det kommer en oppfølger på nyåret ala "Mitt superspennende nyårsliv"? Er veldig spent på det med de brunøyde barna, spanjolen og ny bærbar pc bl.a. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.