serenity777 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg fikk resept på 100 stk 2 mg rivotril, slik jeg ba om. Men på resepten stod det, mot epilepsi. Jeg har ikke epilepsi, men bruker det mot angst. Dette er egentlig legen klar over, da jeg tror han bare skriver den ut pga att det står som anbefalt behovsmedikasjon på epikrisen fra DPS`n. Bør jeg be om ny resept, eller spiller ikke dette noen rolle? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Spiller ingen rolle. Stått slik på mange esker jeg har hentet ut også... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det har ingenting å si 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Dersom du fikk rivotril på blå resept, så er det sannsynligvis for å oppnå dette legen har skrevet epilepsi som indikasjon. Hvis du ikke fikk det på blå resept, så har det sikkert bare gått litt fort i svingene for legen. Du vet jo selv hvorfor du tar medisinen, så det er vel ikke nødvendig å be om ny resept. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Om dette er blåresept: Ta det som en gave :-) Står det på en hvitresept, blås i det. Så lenge du får rett styrke og antall, samt at du kjenner til hva du skal ta - så bare gjør som vanlig. Apoteket kan ikke kontrollere om du har epilepsi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det har sikkert bare gått litt fort for legen. Det gjør jo ingenting, du får jo medisinen du har bedt om. Ville bare sagt fra ved neste legebesøk, når du skal fornye resepten. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serenity777 Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Takk for alle svar Det var på hvit recept, så det er nok bare gått fort i svingene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.