Gjest Skravlesjuk Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Noen seriøse kontaktsider/vennesider å anbefale på internett? Er ikke ute etter typiske dating sider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 http://www.facebook.no skal være ganske bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tror ikke det, bare tull 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Samtalene på chat bruker å være slik: - Hei - Hei - ASL - 20, jente og Oslo - Har du webcam? - Nei - Kåt? - Nei (borte) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skravlesjuk Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Uff,lite koselig:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avarian Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Samtalene på chat bruker å være slik: - Hei - Hei - ASL - 20, jente og Oslo - Har du webcam? - Nei - Kåt? - Nei (borte) Det var da en hyggelig, men noget kort samtale. Får da sørge for å ha webkamera må vite! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søtt Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg møtte min samboer på Sukker, det var den mest seriøse av sidene jeg var innom. Selvsagt er det noe sexmas der også, men bare vær klar på hva du vil i profilen din så slipper du noe av det. Og diskusjonsforumet har virkelig sin underholdningsverdi:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 www.skybyen.no www.wazzap.no Begge er relativt nye sider tror jeg, og ikke typiske datingsider selv om du nok vil oppleve å bli forsøkt sjekka opp også (men det blir man jo til og med på Facebook selv om man har lukket profil ;-)). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skravlesjuk Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Samtalene på chat bruker å være slik: - Hei - Hei - ASL - 20, jente og Oslo - Har du webcam? - Nei - Kåt? - Nei (borte) Uff; lite koselig. Ikke helt meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest simzalabim Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 www.aktivitetsvenner.no kan du prøve. Jeg har ikke vært der mye selv, men der ser det i alle fall ganske ordentlig ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.