Gå til innhold

Min årskalvakade

rose23

Anbefalte innlegg

Tenker som mange andre på året som har gått. Fått fyken på jobb, blitt kjent med en gruppe mennesker som jeg tror er blitt venner for livet, fått hodet over vannet rent økonomisk med 300.000 i voldsoffererstatning. Fikk langt bedre økonomi også da jeg gikk fra deltidsarbeid til full trygd med aap (tragikomisk). Fortsatt undervektig og alkoholisert i år som i fjor og året før der igjen :-) Nytt tantebarn og noe av det beste av alt... søsteren min har lagt heroinsprøytene på hylla og blitt normal. Det er mer som et mirakel. Mamma ble 50 år, og siden hun har vært alvorlig syk i 11 år var det veldig herlig å kunne oppleve. Husker den kvelden jeg satt på gulvet alene på et sykehusmotell oppløst i tårer med beskjed om at hun mest sannsynlig ville dø i løpet av natta 38 år gammel. Uff.

Opplevde også å bli psykotisk for første gang i livet. En grusom surrealistisk opplevelse som jeg tenker på nesten hver dag. Men ble fort meg selv igjen når jeg fikk hjelp.

Alt i alt. Et år med lite drama er deilig... selv om dette sikkert i andre målestokker kan høres dramatisk ut. Jeg synes 2010 har vært et brukbart godt år. 2011 - bring it on!

Hvordan har ditt år vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får ønske oss et roligere år, med stabil psyke og god helse;).Har ingen store forsetter eller forventninger i år.Synes året som har vært bærer preg av mye berg og dalbane rent psykisk. Du har jo noe å se frem til, ny jobb på nyåret. Synes du er skikkelig tøff som klarer deg uten medisiner.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mye drama, altså! :-) Jeg blir sliten av å bare lese om det.

Håper du får et _litt_ roligere 2011.

He he. Ironisk nok syns jeg året har vært ganske så rolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt et strevsomt år. Får håpe 2011 blir bedre.

Siste halvdel av år 2010 har i det store og hele vært mer positivt enn på lenge. Fått tilbake troen på meg selv, og med hard jobbing fremover skal jeg nok komme dit jeg ønsker å være. (Faren er vel at jeg skal bli for egositisk).

Ønsker deg et godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...