Gjest Fin musikk Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sveriges store sønner kan man ikke la vær å like. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Christer har en vidunderlig stemme:-) Og jeg har alltid vært litt svak for han - som den mannen han er :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fin musikk Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Christer har en vidunderlig stemme:-) Og jeg har alltid vært litt svak for han - som den mannen han er :-) Enig! Trist at Vikingarna ikke finnes mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Enig! Trist at Vikingarna ikke finnes mer. Jeg synes i hvert fall at Christer Sjøgren er undervurdert i mange sammenhenger:-) En sympatisk person og en flott sanger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rølperud Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Nei, dette er Sveriges store sønner: http://www.youtube.com/watch?v=UlhahNSszlU&feature=related 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Nei, dette er Sveriges store sønner: http://www.youtube.com/watch?v=UlhahNSszlU&feature=related Så søtt med så mye aggresjon :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Nei, dette er Sveriges store sønner: http://www.youtube.com/watch?v=UlhahNSszlU&feature=related Sverige har hauger av metalband som glatt overgår Opeth. Han under er rett nok dau, men en av Skandinavias ubestridte metalsønner. Også han svensk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Vikingarna er pur ondskap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 blææææ. Glad smaken er som baken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Vikingarna er pur ondskap. Hva mener du med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hva mener du med det? De er skumle. De står der i dress og synger helt like sanger for folk som ser helt like ut mens de smiler med forferdelige frisyrer i en salig glans. Det er åpenbart en eller annen form for sort magi på gang her. Alle vi utenfor ringen ser dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 De er skumle. De står der i dress og synger helt like sanger for folk som ser helt like ut mens de smiler med forferdelige frisyrer i en salig glans. Det er åpenbart en eller annen form for sort magi på gang her. Alle vi utenfor ringen ser dette. LOL.:-) Men jeg elsker Christer Sjøgren :-) Som mann :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 LOL.:-) Men jeg elsker Christer Sjøgren :-) Som mann :-) Ja, jeg har forstått det sånn at en del av dere kvinner gjør det, og det går nok for seg på dansegallaene deres, ja. Disse gutta er noe mer diskrete enn Rudberg, men det er nok rundt samme nivået på nedlagte fans med snodig musikksmak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ja, jeg har forstått det sånn at en del av dere kvinner gjør det, og det går nok for seg på dansegallaene deres, ja. Disse gutta er noe mer diskrete enn Rudberg, men det er nok rundt samme nivået på nedlagte fans med snodig musikksmak. Jeg liker C.S. :-) Han er en flott mann. Ferdig med det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ja, jeg har forstått det sånn at en del av dere kvinner gjør det, og det går nok for seg på dansegallaene deres, ja. Disse gutta er noe mer diskrete enn Rudberg, men det er nok rundt samme nivået på nedlagte fans med snodig musikksmak. Jeg liker ikke Christer!!!! Bare så det er sagt. Beundrer han for hans brakende salgssuksess... Men ikke for hans såkallet "sjarm", musikalske evner, utseende, stemme eller hvite hallikdresser... Ikke allle dåner av Christer sjøgren heldigvis... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg liker ikke Christer!!!! Bare så det er sagt. Beundrer han for hans brakende salgssuksess... Men ikke for hans såkallet "sjarm", musikalske evner, utseende, stemme eller hvite hallikdresser... Ikke allle dåner av Christer sjøgren heldigvis... Synes musikere bør beundres for kvaliteten på musikken mer enn salgssuksess. Dette går ofte ikke hånd i hånd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Synes musikere bør beundres for kvaliteten på musikken mer enn salgssuksess. Dette går ofte ikke hånd i hånd. Kjærlighet, å så vakre øyner, din fine kropp, hjerte og smerte selger som hakka møkk uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kjærlighet, å så vakre øyner, din fine kropp, hjerte og smerte selger som hakka møkk uansett. Jepp - akkurat som at Se og Hør selger som hakka møkk, men jeg ser ingen grunn til å beundre søpla av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-På Dol av og til Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ja, jeg har forstått det sånn at en del av dere kvinner gjør det, og det går nok for seg på dansegallaene deres, ja. Disse gutta er noe mer diskrete enn Rudberg, men det er nok rundt samme nivået på nedlagte fans med snodig musikksmak. Det tror jeg også:-) Jeg liker ikke Christer Sjøgren,grøsser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rølperud Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sverige har hauger av metalband som glatt overgår Opeth. Han under er rett nok dau, men en av Skandinavias ubestridte metalsønner. Også han svensk. ''Sverige har hauger av metalband som glatt overgår Opeth. '' Neppe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.