Gå til innhold

Vikingarna - Medley

Gjest Fin musikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fin musikk

Christer har en vidunderlig stemme:-) Og jeg har alltid vært litt svak for han - som den mannen han er :-)

Enig! Trist at Vikingarna ikke finnes mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Trist at Vikingarna ikke finnes mer.

Jeg synes i hvert fall at Christer Sjøgren er undervurdert i mange sammenhenger:-) En sympatisk person og en flott sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med det?

De er skumle. De står der i dress og synger helt like sanger for folk som ser helt like ut mens de smiler med forferdelige frisyrer i en salig glans. Det er åpenbart en eller annen form for sort magi på gang her. Alle vi utenfor ringen ser dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er skumle. De står der i dress og synger helt like sanger for folk som ser helt like ut mens de smiler med forferdelige frisyrer i en salig glans. Det er åpenbart en eller annen form for sort magi på gang her. Alle vi utenfor ringen ser dette.

LOL.:-) Men jeg elsker Christer Sjøgren :-) Som mann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL.:-) Men jeg elsker Christer Sjøgren :-) Som mann :-)

Ja, jeg har forstått det sånn at en del av dere kvinner gjør det, og det går nok for seg på dansegallaene deres, ja. Disse gutta er noe mer diskrete enn Rudberg, men det er nok rundt samme nivået på nedlagte fans med snodig musikksmak. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har forstått det sånn at en del av dere kvinner gjør det, og det går nok for seg på dansegallaene deres, ja. Disse gutta er noe mer diskrete enn Rudberg, men det er nok rundt samme nivået på nedlagte fans med snodig musikksmak. ;)

Jeg liker C.S. :-) Han er en flott mann. Ferdig med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Christer!!!! Bare så det er sagt. Beundrer han for hans brakende salgssuksess... Men ikke for hans såkallet "sjarm", musikalske evner, utseende, stemme eller hvite hallikdresser... Ikke allle dåner av Christer sjøgren heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Christer!!!! Bare så det er sagt. Beundrer han for hans brakende salgssuksess... Men ikke for hans såkallet "sjarm", musikalske evner, utseende, stemme eller hvite hallikdresser... Ikke allle dåner av Christer sjøgren heldigvis...

Synes musikere bør beundres for kvaliteten på musikken mer enn salgssuksess. Dette går ofte ikke hånd i hånd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes musikere bør beundres for kvaliteten på musikken mer enn salgssuksess. Dette går ofte ikke hånd i hånd. ;)

Kjærlighet, å så vakre øyner, din fine kropp, hjerte og smerte selger som hakka møkk uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet, å så vakre øyner, din fine kropp, hjerte og smerte selger som hakka møkk uansett.

Jepp - akkurat som at Se og Hør selger som hakka møkk, men jeg ser ingen grunn til å beundre søpla av den grunn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-På Dol av og til

Det tror jeg også:-) Jeg liker ikke Christer Sjøgren,grøsser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rølperud

Sverige har hauger av metalband som glatt overgår Opeth.

Han under er rett nok dau, men en av Skandinavias ubestridte metalsønner. Også han svensk.

''Sverige har hauger av metalband som glatt overgår Opeth. ''

Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...