Gå til innhold

slutta i jobb pga psykdom

Anbefalte innlegg

Gjest Noensomvetd
Skrevet

sluttet i jobben min pga psykdom, bortimot 2 år siden. Jeg ble bare sykemeldt og tatt helt ut av jobben, ingen møter mellom meg og jobben, i sykemeldingsperioden, jeg slapp alt dette, og skulle aldri mer tilbake. Men så får jeg plutselig innkallelse etter bortimot 2 år vekke fra jobb angående avsluttning av arbeidsforholdet.

Er det noen som har vært borti lignende situasjon? Og vet om det er vanlig å kalle inn slik ?

Jeg er ikke interssert i å møte. Miljøet var en stor del av årsaken til sykdom.

Skrevet

Jeg var i et slikt møte med legen, arbeidsgiveren og NAV-dama... De prøvde å få halt ut tiden... Arbeidsgiveren var fortvilet fordi hun ønsket å ansatte en ny. Jeg sa det til slutt rett ut: Jeg vet hva du er ute etter, Men jeg kommer aldri mer tilbake. Å dermed fikk jeg to ukers betenkningstid... Og saken kom ut av verden. For din egen selvrespekt. Møt opp og si akkurat hva du mener!

Gjest Noensomvetd
Skrevet

Jeg var i et slikt møte med legen, arbeidsgiveren og NAV-dama... De prøvde å få halt ut tiden... Arbeidsgiveren var fortvilet fordi hun ønsket å ansatte en ny. Jeg sa det til slutt rett ut: Jeg vet hva du er ute etter, Men jeg kommer aldri mer tilbake. Å dermed fikk jeg to ukers betenkningstid... Og saken kom ut av verden. For din egen selvrespekt. Møt opp og si akkurat hva du mener!

Lurer på, prøvde både NAV og arbeidsgiveren din å få deg tilbake til den jobben du hadde ? Jeg vet ikke hvilket lag dem spiller på....

Jeg blir ganske så forvirret, fordi den saksbehandleren i NAV som har fått kopi av brevet mitt, er en helt annen enn den saksbehandleren som jeg har selv i NAV og som hjelper meg med omskolering...

Skrevet

Lurer på, prøvde både NAV og arbeidsgiveren din å få deg tilbake til den jobben du hadde ? Jeg vet ikke hvilket lag dem spiller på....

Jeg blir ganske så forvirret, fordi den saksbehandleren i NAV som har fått kopi av brevet mitt, er en helt annen enn den saksbehandleren som jeg har selv i NAV og som hjelper meg med omskolering...

Ingen er like eller ha like iuntensjoner... Men legen prøvde å opprettholde stillingen min. Hindre meg i å bli oppsagt. Men møtet endte jo med at jeg så og si sa opp selv. Angrer i dag på at jeg ikke la ut om for en bitch sjefen var...

Skrevet

Først av alt, nei, jeg har ikke vært borti lignende. Høres rart ut når det har gått så mye som 2 år, synes jeg. Det høres mildest talt veldig ubekvemt ut å skulle møte tidligere argbeidsgiver etter så lang tid, attpåtil når man vet man ikke vil tilbake. Men godt du fikk avsluttet det en gang for alle.

Godt nytt år!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...