Gjest Klinkekula Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 2011 skal bli toppers! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Gratullerer... du var nok noen sekunder før meg... Mens du fulgte med sattelitturet ditt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Gratullerer... du var nok noen sekunder før meg... Mens du fulgte med sattelitturet ditt :-) Hehe ja, www.klokka.no var til god hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Gratullerer... du var nok noen sekunder før meg... Mens du fulgte med sattelitturet ditt :-) Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hehe ja, www.klokka.no var til god hjelp. I veksla mellom å ville se rakette, roe bikkja og bli først på DOL. Så de var langt mer gjerrig på rakettene her enn i nabogrenda... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 I veksla mellom å ville se rakette, roe bikkja og bli først på DOL. Så de var langt mer gjerrig på rakettene her enn i nabogrenda... :-) Jeg forstår. Hunden min sov i senga mi. Rakkettene brydde meg ikke. Det eneste jeg konsentrete meg om var DOL. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg forstår. Hunden min sov i senga mi. Rakkettene brydde meg ikke. Det eneste jeg konsentrete meg om var DOL. Bra du kan glede deg over en slik prestasjon som å være først av hundretusener av innlegg i 2011! Mens jeg må sippe over 2. plass... Sølv... blæææ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Bra du kan glede deg over en slik prestasjon som å være først av hundretusener av innlegg i 2011! Mens jeg må sippe over 2. plass... Sølv... blæææ Sølv er ikke galt det. Du må være stolt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sølv er ikke galt det. Du må være stolt. Spyr... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Spyr... Ikke vær sur da fordi du ikke var først. Sølv er bra det vet du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ikke når Kongen, Gullvinneren, førsteplassen kommenterer det... Jeg har et sykt konkurranseinstinkt. Lar være å spille bowling fordi jeg blir så sur om jeg ikke vinner.... Å så blir jeg irritert over noe som teit som dette. Pffff 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jævla klinkekule... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jævla klinkekule... Så så kjære Rose23. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jævla klinkekule... Er du full forresten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Så så kjære Rose23. Nja.... brisen og hyper.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår God nyttår til deg også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nja.... brisen og hyper.... Skål! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jævla klinkekule... eller gjør som jeg gjorde til jul og post en dag før godt nyttår! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nja.... brisen og hyper.... Litt for mye champagne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.