Gjest familyman Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har hatt Nokia siden tidenes morgen og har blitt bestevenn med huskelappen(notat) med alarm - denne greier jeg meg ikke uten. Har nå fått iPhone4, men til min store fortvilelse så finnes det ingen alarmfunksjon på notatene der Noen som vet om en app hvor man enkelt legger inn en huskelapp og hvor man kan legge til en liten alarm for å minne en på det man har skrevet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Du kan lage huskeplapp med alarm på kalenderen i iPhone 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marilyn Monroe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har samme "problemet". Det går, som jubalong70 sier, an å bruke kalenderen, men alarmen er ikke optimal for min del. Etterlyser også en app som funker bedre, om noen har tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.