Gå til innhold

Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gåten
Skrevet

Hahahaha, har ledd i hele kveld..herlig :)

Men har jo vært så sliten hele uka, plutselig er ALT morsomt. Tror jeg har et snev asberger nå, samboeren min sa "Tror jeg skal gå over gulvene i morgen"...jeg bare "Gjør du ikke det hver dag da"? og brølte av latter.

nitty-gritty
Skrevet

Jeg ser ikke sammenhengen med asperger, men synes det forøvrig høres potensielt bekymringsverdig ut med slike voldsomme svingninger i humøret.

Gjest Gåten
Skrevet

Jeg ser ikke sammenhengen med asperger, men synes det forøvrig høres potensielt bekymringsverdig ut med slike voldsomme svingninger i humøret.

''asperger''

Det var ironi :)

nitty-gritty
Skrevet

''asperger''

Det var ironi :)

Forsto det som humor, ja, men jeg syntes det virket litt malplassert. Jeg hadde aldri sagt: "Jeg har et snev av downs syndrom i dag."

Gjest Gåten
Skrevet

Forsto det som humor, ja, men jeg syntes det virket litt malplassert. Jeg hadde aldri sagt: "Jeg har et snev av downs syndrom i dag."

''downs syndrom''

Nei så hadde du ikke det, men mener det blir en litt an sammenheng. Ville heller aldri sagt "Det der er helt schizofrent" (som jeg hører endel sier)

Har bare lest endel om asberger..var vel derfor jeg brukte det. Beklager hvis det støtet noen. Har ikke hatt det så morro på lenge jeg ihvertfall, og latter er jo bare bra..utløser endrofiner.

nitty-gritty
Skrevet

''downs syndrom''

Nei så hadde du ikke det, men mener det blir en litt an sammenheng. Ville heller aldri sagt "Det der er helt schizofrent" (som jeg hører endel sier)

Har bare lest endel om asberger..var vel derfor jeg brukte det. Beklager hvis det støtet noen. Har ikke hatt det så morro på lenge jeg ihvertfall, og latter er jo bare bra..utløser endrofiner.

Ja, la oss nå bare la det ligge.

Jeg er glad du hadde det moro i alle tilfeller, men humørsvigninger som er voldsomme burde man ta like mye på alvor som en depresjon.

Gjest Gåten
Skrevet

Ja, la oss nå bare la det ligge.

Jeg er glad du hadde det moro i alle tilfeller, men humørsvigninger som er voldsomme burde man ta like mye på alvor som en depresjon.

:-)

Jeg vet, vil finne ut av meg selv men gir snart opp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...