Gå til innhold

I et hjørne

Anbefalte innlegg

Gjest Svarttrost
Skrevet

Litt teit å skrive her siden jeg ikke har tenkt å fortelle hva det går ut på, men jeg trenger bare å dele med noen at DET GÅR IKKE BRA.

Jeg kan ikke forklare i detaljer, sannsynligheten for at dere vil misforstå er for stor, og også sjansen for å få råd jeg slett ikke vil ha.

Trenger bare å bli sett. Hørt. Er altfor ensom med vanskelige tanker, det gjør det selvfølgelig verre.

Skrevet

*Jeg håper du får det bedre snart, uansett hva du måtte stri med. Ønsket om å bli hørt og sett er det nok dessverre mange som har... :-( *

Ønsker deg en bedre dag i morgen og sender deg en cyber-klem

Skrevet

Hei Svarttrost:-)

Håper du finner en god vei ut av hjørnet ditt. Og at 2011 blir et ok år.

Skrevet

*Jeg håper du får det bedre snart, uansett hva du måtte stri med. Ønsket om å bli hørt og sett er det nok dessverre mange som har... :-( *

Ønsker deg en bedre dag i morgen og sender deg en cyber-klem

Det ble ikke så positivt, jeg mente selvsagt ikke at du ikke skulle bli sett og hørt..fordi mange gjør ikke det.

Jeg håper du blir sett og hørt på på en måte som hjelper deg, som gjør det litt lettere for deg...

Tankene ødelegger..altfor mye - håper de roer seg ned i kveld!!!

Gjest Svarttrost
Skrevet

Det ble ikke så positivt, jeg mente selvsagt ikke at du ikke skulle bli sett og hørt..fordi mange gjør ikke det.

Jeg håper du blir sett og hørt på på en måte som hjelper deg, som gjør det litt lettere for deg...

Tankene ødelegger..altfor mye - håper de roer seg ned i kveld!!!

Takk.

Den eneste jeg kan tørre å si noe til nå er psykologen min, og h*n er nesten to uker unna. Umulig å få time før, av praktiske årsaker.

Prøver å unngå en psykisk kjempesprekk før den tid.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om en har gått i behandling en stund, kan mange finne frem til hva behandler ville sagt i denne situasjonen. Kan dette hjelpe deg?

Gjest Svarttrost
Skrevet

Om en har gått i behandling en stund, kan mange finne frem til hva behandler ville sagt i denne situasjonen. Kan dette hjelpe deg?

Har prøvd akkurat det. Det holder meg i det minste unna de aller dummeste handlingene.

Skrevet

Har prøvd akkurat det. Det holder meg i det minste unna de aller dummeste handlingene.

Godt :-)

Gjest Svarttrost
Skrevet

Prblemet er at jeg står på kanten av det berømmelige stupet og har et sterkt ønske om å ikke falle utfor. MEN jeg vet ikke hva som skal til denne gangen, klarer ikke se det klart, og klarer heller ikke se hva psyk ville sagt.

Det jeg velger kan like gjerne dytte meg utfor som dra meg i land.

Vil få det til, vil gjenoppta kontroll, men er dritredd for å gjøre en fatal feil.

Inntil videre holder jeg meg til min eneste helt klare regel: å leve. Det kan jeg klare til psyk er tilbake, det SKAL jeg klare.

Håper bare jeg ikke ødelegger for mange relasjoner på min vei :(

Skrevet

Prblemet er at jeg står på kanten av det berømmelige stupet og har et sterkt ønske om å ikke falle utfor. MEN jeg vet ikke hva som skal til denne gangen, klarer ikke se det klart, og klarer heller ikke se hva psyk ville sagt.

Det jeg velger kan like gjerne dytte meg utfor som dra meg i land.

Vil få det til, vil gjenoppta kontroll, men er dritredd for å gjøre en fatal feil.

Inntil videre holder jeg meg til min eneste helt klare regel: å leve. Det kan jeg klare til psyk er tilbake, det SKAL jeg klare.

Håper bare jeg ikke ødelegger for mange relasjoner på min vei :(

God regel!

Lykke til :-)

Gjest Svarttrost
Skrevet

God regel!

Lykke til :-)

Ja, knallgod. Takk!

Gjest jeg er ikke NHD
Skrevet

Takk.

Den eneste jeg kan tørre å si noe til nå er psykologen min, og h*n er nesten to uker unna. Umulig å få time før, av praktiske årsaker.

Prøver å unngå en psykisk kjempesprekk før den tid.

Er det valget mellom to onder du står overfor?

Skrevet

Håper du kommer deg igjennom dette. Kan det være at du kan be psykologen ringe deg, så du kan få snakke med han før du har time?

Vet ikke hva du sliter med, men skjønner at du har det vanskelig. Det blir gjerne katastrofetanker når man sliter med egne vonde tanker alene.

Mvh

Gjest Svarttrost
Skrevet

Er det valget mellom to onder du står overfor?

Kanskje, jeg vet ikke, skjønner ikke! Håpet lenge at det ikke var slik, men nå vet jeg altså ikke. Har enda mer tåkesyn enn i går.

Gjest jeg er ikke NHD
Skrevet

Kanskje, jeg vet ikke, skjønner ikke! Håpet lenge at det ikke var slik, men nå vet jeg altså ikke. Har enda mer tåkesyn enn i går.

ok, jeg har nok ikke noen gode råd til deg. like tåkete for meg:P

Gjest Svarttrost
Skrevet

ok, jeg har nok ikke noen gode råd til deg. like tåkete for meg:P

Ja, skjønner det. Men jeg tør ikke og vil ikke gå nærmere inn på det.

Gjest Ikke NHD akkurat
Skrevet

Ja, skjønner det. Men jeg tør ikke og vil ikke gå nærmere inn på det.

da får du bite tennene sammen til psyk er på plass igjen. Dette fikk du vel fint lite ut av.

Gjest Svarttrost
Skrevet

da får du bite tennene sammen til psyk er på plass igjen. Dette fikk du vel fint lite ut av.

Hadde i grunn ikke forventet å få så mye ut av det heller. Men det kan gjøre godt å skrive litt allikevel, for andre. Selv om dere ikke skjønner det spøtt, så hjelper det meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...