Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bruker man Milo for ull? Er ikke det flytende? Vet bare hvordan jeg bruker pulver, jeg! :-P

Skrevet

Man heller litt flytende milo i den skuffen på vaskemaskinen som er beregnet for hovedvask-vaskemiddel.

Skrevet

Man heller litt flytende milo i den skuffen på vaskemaskinen som er beregnet for hovedvask-vaskemiddel.

Ahh... genialt! :-)

Takk.

Skrevet

For at ulla skal ha det bra .. Bare hell i litt der du pleier å ha pulveret... Også må du huske å sette maskina på ullprogram da...

Skrevet

For at ulla skal ha det bra .. Bare hell i litt der du pleier å ha pulveret... Også må du huske å sette maskina på ullprogram da...

Hm... nå ble det mer innvikla! :-P

candyqueen_83
Skrevet

Og hvis du bruker flytende middel så er det ofte en sånn liten skillevegg du kan sette i. I vår vaskemaskin sitter den i enden på kammeret så bare løfter vi det opp og plasserer det i rillene i kammeret. Den brukes ikke når man bruker pulver.

Skrevet

Og hvis du bruker flytende middel så er det ofte en sånn liten skillevegg du kan sette i. I vår vaskemaskin sitter den i enden på kammeret så bare løfter vi det opp og plasserer det i rillene i kammeret. Den brukes ikke når man bruker pulver.

Sånn tror jeg ikke vi har på vår :/

Skrevet

Hm... nå ble det mer innvikla! :-P

Neida du bare vrir på knotten til det står ull/finvask eller noe i den duren...

candyqueen_83
Skrevet

Sånn tror jeg ikke vi har på vår :/

Renner ikke vaskemiddelet ut før du i det hele tatt får startet maskinen da? Det gjør det på vår om vi ikke setter i den skilleveggen.

Skrevet

Jeg bruker det på akkurat samme måte som vanlig pulver. I en sånn derre vaskeball som jeg har hatt siden midten av 90-tallet. :)

Skrevet

Renner ikke vaskemiddelet ut før du i det hele tatt får startet maskinen da? Det gjør det på vår om vi ikke setter i den skilleveggen.

jeg bruker ikke sånn flytende.. Men gjør det noe om det renner ut med en gang egentlig? skal sjekke en gang til om det er sånn skille på vår..

candyqueen_83
Skrevet

jeg bruker ikke sånn flytende.. Men gjør det noe om det renner ut med en gang egentlig? skal sjekke en gang til om det er sånn skille på vår..

Innbiller meg at middelet blir skylt bort for raskt jeg da men. Er vel en grunn til at den delen følger med.

Skrevet

Jeg bruker det på akkurat samme måte som vanlig pulver. I en sånn derre vaskeball som jeg har hatt siden midten av 90-tallet. :)

Vaskeball! Det må jeg ønske meg til neste jul.

Skrevet

Innbiller meg at middelet blir skylt bort for raskt jeg da men. Er vel en grunn til at den delen følger med.

mye mulig... får ta det i en vaskeball i stedet :)

Skrevet

Vaskeball! Det må jeg ønske meg til neste jul.

Man skal ikke bruke vaskeball lenger, men ha pulveret eller det flytende vaskemidlet i doseringskammeret i vaskemaskinen.

Ergo, du har Milo på akkurat samme sted som vaskepulveret :)

Skrevet

Man skal ikke bruke vaskeball lenger, men ha pulveret eller det flytende vaskemidlet i doseringskammeret i vaskemaskinen.

Ok. :-)

Men det er jo flere kammere der, da...

Skrevet

Vanligvis kammeret helt til venstre.

Skrevet

Noen ganger står det nummer på dem. Da er 1 til forvask - det behøver du ikke, og 2 er for hovedvaske. Der putter du vaskemidlet.

Hvor putter du vaskepulveret ditt da?

Skrevet

Noen ganger står det nummer på dem. Da er 1 til forvask - det behøver du ikke, og 2 er for hovedvaske. Der putter du vaskemidlet.

Hvor putter du vaskepulveret ditt da?

Tenkte jeg skulle bli økonomisk å begynne å bruke plagg flere ganger... fikk nemlig tilbakemeldinger i jula, fra en (litt) fjern slektning, om at han ikke likte sånt sløseri på skattebetalernes penger (er jo tross alt trygda).

Skrevet

Hvorfor skal man ikke bruke vaskeball lenger? Jeg har registrert at man ikke får kjøpt det i butikken lenger...

Har brukt vaskeball siden jeg flytta hjemmefra, og velger å tro at tøyet mitt blir reint. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...