Gå til innhold

Dol på iPad

Gjest iPad

Anbefalte innlegg

Det er veldig tungvint å surfe på dol fra iPad, siden innholdet i innlegg vises nederst på siden, ikke til høyre for tråden som på PC. Det betyr at lange tråder blir helt umulig å lese, jeg scroller meg ihjel.

Noen som kjenner til en app som gjør det mer leservenlig, eller en smart innstilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke så inne på hva som fins til ipad, men opera viser de fleste sidene godt på mobiler. I den jeg bruker kan jeg velge mellom den du beskriver, og å se siden som et stort "bilde" som jeg må zoome inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så inne på hva som fins til ipad, men opera viser de fleste sidene godt på mobiler. I den jeg bruker kan jeg velge mellom den du beskriver, og å se siden som et stort "bilde" som jeg må zoome inn på.

Nå har jeg lagt til Opera. Hvordan bytter du mellom de to valgmulighetene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Dol burde gjøre en deal med Tapatalk. Et meget godt forumverktøy for Iphone. Antar det er samme greia for Ipad. DOL henger ikke med den moderne teknologien. Forumet er ubrukelig på annet enn pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt til Opera. Hvordan bytter du mellom de to valgmulighetene?

I den versjonen jeg bruker er det "mobilvisning" av/på i innstillingsmenyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...