Gå til innhold

Å kjenne glede igjen-

meira

Anbefalte innlegg

Jeg har vært utrolig langt nede både under siste innleggelse, og etterpå. Jula har vært blytung. Har fått nye medisiner for å få hjelp til å få bukt med depresjonen. Hadde en veldig fin dag i går, gledet meg til å se Harry Potter på Tv, gleder meg til neste episode i kveld. Mulig det er medisinene som hjelper, men også det å komme tilbake til min gamle behandler. Oppleve det å bli sett igjen.

Gleder meg til å treffe en venninde tirsdag, vi skal gå en skogstur, ta med kaffe og niste.Har slitt så mange måneder, og gleden har vært helt borte. Det har bare vært helt svart.Jeg holdt på å gjøre noe drastisk alvorlig mens det sto på som verst, ville ikke leve lengre, og ville gjøre kort prosess. Ser nå at jeg har vært veldig syk. Uvirkelig å se tilbake på.Har bare brukt de nye medisinene noen dager, men er merkbart bedre.

Har mer energi, og skal igang med å pakke ned jula i dag i heimen;) Gledet meg over en tur ut med firbente i skogen isted, fin natur. Føles som om jeg er i ferd med å våkne opp fra et tungt mareritt. Er så glad jeg valgte å skrive meg ut. Ble bare dårligere av behandlingen jeg fikk. Behandleren som var en eldre autoritær Psykiater, opplevde jeg som både krenkene og nedlatene. Var også redd henne.

Vil ikke så mye med dette innlegget, men hører gjerne fra andres erfaringer når depresjonen har sluppet taket.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig hyggelig å lese.

Tillat deg selv å bli ordentlig godt kjent med de gode følelsene, det kan være kjempe verdifullt ved eventuellt nye mørke perioder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra ;.). Ingenting er så godt som å kjenne glede etter en sånn nedtur. Dette beviser vel at du trenger dine medisiner og at denne legen du var hos ikke var helt "i vater"? Jeg er glad på dine vegne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...