Gjest anonymt spørsmål Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg har fått påvist hjerterytmeforstyrrelser, arytmi på fem slag (VT-løp) i løpet av tre døgns ekg. Dette var enkeltstående hendelse. Har også hyppige ekstraslag. Det er ingen tegn til aktiv hjertesykdom. Har fått Selo-Zok 25 mg som skal tas daglig. Jeg har liggende minste dose på Sobril, som jeg kan ta ved behov - dette er veldig sjelden. Jeg pleier også å ta bare halve tabletten. Spørsmålet mitt er da - kan disse to typene medisiner kombineres? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beate1234 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Det skal ikke være noe problem http://www.interaksjoner.no/Analyser.asp?PreparatNavn=sobril++++Selo-Zok+&submit1=Analyser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Helt grei kombinasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.