Gå til innhold

Håper medisinen kan hjelpe meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trappet opp Noritren til 40 mg. Tar to doser en om morgenen og resten om kvelden siden den gjør meg trøtt. Jeg håper virkelig at denne medisinen kan hjelpe meg med å få det bedre. Jeg setter min lit til medisiner nå siden jeg tydeligvis ikke greier å skaffe meg et godt liv bare av meg selv. Har medisinene hjulpet deg til et bedre liv?

Gjest sei inte nei
Skrevet

Ja, jeg har et mye bedre liv med medisiner. Uten dem hadde jeg nok ikke greid å overleve. Så medisiner mot både psykisk og fysisk sykdom er nødvendige i mange tilfeller.

Nå slipper jeg å falle så dypt ned i de "sorte hullene" som jeg var i før. Jeg var nok litt "småpsykotisk" før jeg fikk AP. Jeg trodde jo at naboen kunne følge med meg både gjennom datamaskinen og TV èn. I tillegg kunne jeg ikke se folk i øynene uten at jeg følte de leste tankene mine.

Alle var også sinte på meg, til og med katten var svart i øynene.

Jeg har det mye bedre nå :-)

Skrevet

Ja, jeg har et mye bedre liv med medisiner. Uten dem hadde jeg nok ikke greid å overleve. Så medisiner mot både psykisk og fysisk sykdom er nødvendige i mange tilfeller.

Nå slipper jeg å falle så dypt ned i de "sorte hullene" som jeg var i før. Jeg var nok litt "småpsykotisk" før jeg fikk AP. Jeg trodde jo at naboen kunne følge med meg både gjennom datamaskinen og TV èn. I tillegg kunne jeg ikke se folk i øynene uten at jeg følte de leste tankene mine.

Alle var også sinte på meg, til og med katten var svart i øynene.

Jeg har det mye bedre nå :-)

Jeg er enig. Livet mitt uten rett medisinering var rett og slett PAIN. Etter jeg fikk rett stemningsstabiliserende har jeg hatt et nytt liv tross noen bivirkninger. Nå har jeg og hatt somatisk sykdom i sjakk i fem år takket være rett medisin. Hadde ikke insulinet blitt oppdaget, hadde jeg kort og godt vært død.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...