SeptJenta Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Byttet salong for ett år siden, fra skinn til stoff. Men den gjør ikke annet enn å irritere meg den er så elekstrisk i stoffet ...... har du hatt dette problemet, å klart å løse det ? Hva gjorde du ? Vurderer sterkt å avertere den å kjøpe skinnsalong igjen ... men liker salongen sånn ellers .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vasket putetrekkene og brukte masse tøymykner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 elektrisk i stoffet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeptJenta Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 elektrisk i stoffet? Ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ja Hm, tror ikke jeg har opplevd at vår er slik... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Har hatt flere stoffsalonger, men har aldri opplevd at noen av dem har vært elektriske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuGs Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Aldri opplevd! Har min fjerde stoffsalong nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vi har stoffsalong, men har aldri opplevd at den er elektrisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Da lager du en blanding med tøymykner i en sprayflaske, og så sprayer du sofaen med det ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vi har også stoffsofa, og har ikke hatt problemer med elektrisitet. Stoffet har imidlertid høyt innhold av ull; som kjent er det særlig syntetiske stoffer som er elektriske. Og om en også har syntetisk teppe på gulvet kan det sikkert fort slå gnister. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeptJenta Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Da lager du en blanding med tøymykner i en sprayflaske, og så sprayer du sofaen med det ) Det skal jeg jammen prøve på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vi har også stoffsofa, og har ikke hatt problemer med elektrisitet. Stoffet har imidlertid høyt innhold av ull; som kjent er det særlig syntetiske stoffer som er elektriske. Og om en også har syntetisk teppe på gulvet kan det sikkert fort slå gnister. ''Stoffet har imidlertid høyt innhold av ull; som kjent er det særlig syntetiske stoffer som er elektriske. '' Men kan _kombinasjonen_ ull/syntetisk ha betydning? Husker vi som barn subbet rundt i ullsokker på venners vegg-til-vegg-teppe (som jeg antar var syntetisk) for deretter å ta på hverandre og gi hverandre støt. Og _katta_ gir oss støt innimellom - spesielt når hun ligger på et sammenbrettet ullpledd på sofaen og vi kommer med hånda for å kose. (Neppe populært å spraye henne med tøymykner! *S*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.