Gjest rumba med Gunn Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Noen gode tips(evt linker til apps-lister) på apps jeg må ha? Har handlet for noen hundrelapper, men har fortsatt god plass til mange flere.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Du har sikkert Angry Birds? *Hekta* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kommer jo litt an på hva du har behov for ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smikket Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Handlet for noen hundrelapper? Hva i all verden har du kjøpt da? Du finner mange fine apper som er gratis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg bruker ShopShop mye som handleliste. Ellers er jeg glad i Facebook-app'en, TrainConduct, Unblock Me Free, Emoji Free, NoteTaker lite, How Stuff Works, Warships, Trainyard, Fit it!, Hearts Free, Chicktionary, Let's Tans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du har sikkert Angry Birds? *Hekta* Haha, jeg var helt hektet for en måned eller to siden, men det har gitt seg litt nå (ikke fullt så morsomt når det ble så vanskelig ). Helt grei tidrøyte (i den grad man trenger noe sånt..), i hvertfall :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har for det meste gratisapplikasjoner, og her er noen bra jeg stadig bruker: Facebook (dog har den fusket litt i det siste...), Yr, Aftenposten, VG, TV-Guide, NRK radio, Wikipedia, iMarka, 1881, DN Vinguiden, Trafikanten, Gulesider ... og noen spill, som først og fremst er til barna ved venting etc. :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rumba med Gunn Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Handlet for noen hundrelapper? Hva i all verden har du kjøpt da? Du finner mange fine apper som er gratis. Spill koster penger vet du - og jeg betaler heller for en full versjon enn de som er gratis og redusert. Har blitt noen programmer også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Handlet for noen hundrelapper? Hva i all verden har du kjøpt da? Du finner mange fine apper som er gratis. Skal vel godt gjøres å bli ruinert i App-store. De fleste app-ene ser ut til å koste 6 og 11 kroner. Den dyreste jeg har kjøpt var pro-versjonen av Run Keeper, og den kosta 55 kroner. Det var godt anvendte penger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Haha, jeg var helt hektet for en måned eller to siden, men det har gitt seg litt nå (ikke fullt så morsomt når det ble så vanskelig ). Helt grei tidrøyte (i den grad man trenger noe sånt..), i hvertfall :-)) Ser ut som det to tingene jeg ble hekta på i 2010, Angry Birds og Mad Men, holder stand også i 2011 her... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du har sikkert Angry Birds? *Hekta* Det er slemt å foreslå denne nå som jeg nesten hadde glemt at jeg har den på iPhone! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Søk, det var en tråd om dette før jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er slemt å foreslå denne nå som jeg nesten hadde glemt at jeg har den på iPhone! Hehe, tror jeg snart tipser AA om at de bør arrangere et kurs for oss.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis du har dekoder fra en av de store aktørene, kan du sikkert finne enten en apps eller en mobilside der du kan fjernstyre opptak. Jeg har Get, og denne kommer kun som mobilside (som jeg har lagra under tv-apps-mappa mi), men jeg tror Canal Digital finnes i app-store. Dette er faktisk ganske praktisk når du ikke er hjemme og du finner ut at det er noe du skulle sett. Et par tastetrykk og dekoderen er på opptak, uansett hvor i verden du er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Facebook Yr.no Shazam Converter Wikipanion Musictionary (Weber's music dictionary) iPint Tempo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hehe, tror jeg snart tipser AA om at de bør arrangere et kurs for oss.. ;-) Kan nok være mange av oss som må melde seg på da, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.