vanilje Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Det er lenge siden jeg har vært her inne, men har lest noen innlegg i dag og jeg må si til deg NHD, at du virkelig har endret deg. Og til det positive! Jeg kan ikke huske at du skrev smileys eller viste medfølelse før. Jeg har bestandig respektert deg, selv om jeg ikke bestandig er enig med deg, men nå har du fått en litt mer menneskelig side også. Ble positivt overrasket nå :-) Godt nytt år til deg :-) 0 Siter
Sør Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Hei Vanilje! Det var en sjelden gjest! Så hyggelig å se deg igjen. Hvordan går det med deg? Ønsker deg godt nyttår! :-) Alt godt 0 Siter
vanilje Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Skrevet 2. januar 2011 Hei Vanilje! Det var en sjelden gjest! Så hyggelig å se deg igjen. Hvordan går det med deg? Ønsker deg godt nyttår! :-) Alt godt Tja..det går vel opp og ned som med de fleste av oss. Føler ikke for noen lengre utgreining her ;-) Godt nytt år til deg også :-) 0 Siter
vanilje Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Skrevet 2. januar 2011 Godt nytt år ! godt nytt år til deg også frosken :-) 0 Siter
vanilje Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Skrevet 2. januar 2011 Hyggelig å se deg her, Vanilje! :-) 0 Siter
Gjest må da være det Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 kanskje har han fått seg kjæreste.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.