Gjest winda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er ikke det idag? Da skal vel vekta skrues 5 kilo tilbake eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hi, hi Er det nå jeg skal skrive at jeg har gått ned 3 kg i jula Men det har nok sammenheng med at jula ikke helt har vært som den pleier 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Å ja! Det vil jeg ha innført! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen her (morsan?) hadde en fin teori om at julens hurtig-erhvervede fett går lettere av enn sånt som er samlet opp i litt lengere perioder... Jeg håper den stemmer! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hermegås Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 iallefall ifølge statusene på facebook ser jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Urk, jeg blir i dårlig humør av morsomheter som kopieres og spres videre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Haha det kan man godt si Er tom for brus her, så det blir en god start... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 iallefall ifølge statusene på facebook ser jeg Ja, det var det jeg så det. Hørte jo veldig flott ut å gå ned 5 kilo så plutselig :_). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen her (morsan?) hadde en fin teori om at julens hurtig-erhvervede fett går lettere av enn sånt som er samlet opp i litt lengere perioder... Jeg håper den stemmer! :-) Ja, den stemmer ihvertfall på meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja, den stemmer ihvertfall på meg :-) Da fortsetter jeg å leve i håpet :-) (har ikke fått startet skikkelig med å prøve å bli kvitt kiloene ennå....men det er rett før) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da fortsetter jeg å leve i håpet :-) (har ikke fått startet skikkelig med å prøve å bli kvitt kiloene ennå....men det er rett før) nei, det er vanskelig å venne seg til mindre spising :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 nei, det er vanskelig å venne seg til mindre spising :-) Det må trappes pent ned - dessuten er det fortsatt en del rester i diverse skap.... ;-) Neste uke, tror jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det må trappes pent ned - dessuten er det fortsatt en del rester i diverse skap.... ;-) Neste uke, tror jeg! "I morgon, i morgon, men ikkje i dag..." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.