Gjest wada Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Fikk en DVD i julegave som jeg har fra før. Den er forseglet i plast, men har ellers ingen kjennemerker og jeg aner derfor ikke hvor den er kjøpt. Kan jeg ta den med på f.eks Platekompaniet og be om å få bytte tror dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Prøv i alle fall. Du får i værste fall et nei Får du ikke byttet den, får du gi den videre til noen som ikke har den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Var det ikke så at Elkjøp hadde en byttegaranti der de også tok imot varer fra andre butikker? De selger jo dvd-er mener jeg... så du kan evnt prøve der? og skulle du ikke få byttet noe sted, (du kan jo høre med den som gav hvor de kjøpte da...) så kan du evnt gi bort til andre i gave eller prøve å få solgt den på f.eks. finn.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Mange butikker har ikke bare den plastforseglingen, men setter på et eget klistremerke for å vise hvor den er kjøpt. Det har jeg denne jula sett både fra Platekompaniet og fra Spaceworld. Men det skader jo ikke å ta en rundtur fra butikk til butikk og spørre. Si at du har fått den i gave og ikke vet hvor den er kjøpt, og om du kan få bytte den der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har i tilsvarende situasjon fått byttet på både Platekompaniet og Spaceworld. Forutsetter at det er en kurant DVD som de selv fører og regner med å få solgt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.